. . . =.=' . . .

bengang la shial ~ !!..T__T....adoii..kenape la aku jadi macam nie??..kenape aku tak boleh buat...macam semua orang??...kenape??..=.='..ughh...shit ~ !!...T__T..salah orang tu jugak..coz tak ajar aku dengan betul dulu...shial punye pak cik..HHA..amik kau..geram seyh....pasal dia la...aku tak pandai langsung ~ !!..=P...dah2..malas nak cakap pasal tu lagi...

hmm...tadi kat sekolah....ieka cakap KAWAN dia...blocked dia....=.='...dasar gilee punye budak...huh...=P...tapetape...ieka kau boleh cari orang yang lebih hebatt daripade KAWAN kau tu...err...HHA....

and then..mengikut cakap ieka..semalam kawan aku..cakap pasal aku...=.='..tak tahu la betul ke tak...dia cakap...kawan aku tu dengan budak down sindrom tu..HHA...by that i mean afif...XD...huhu..mase tu kat pondok..ieka tengah tunggu bas kott..

lepas tu dia dengar kawan aku tu...cakap pasal aku..tak tahu la pasal ape...yang pastinye dia cakap ade tersebut nama aku....bhaha....and then ieka cakap kat aku tadi.." tanda2 "....really??....=P...HHA...ape seyh..kenape tak nak cakap pasal the other girl tu??...=.='...HHA..lantak la...=P

da la..nak blah dari sini dulu...buat sakit hati jewk kott...cerita pasal kawan aku tu...HHA...=P...exam dah nak dekat..so nak study..before its too late...huhu..bubbye..


p/s : sorry tak boleh bagitahu pasal ttuuutt..HHA...memang menunjukkan kelemahan aku...=.='

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥