Budak Baru

today..3wukm received a new kid a.k.a budak baru....haha...tadi mase aku tengah borak2 dengan annisa & haikal pasal seni...ade sorang budak lelaki datang menyampuk..dia cakap " ade meja kosong tak??..."...so aku toleh la tengok mamat nie...

i was like.." woooaaaahhh....what??!!...seriously.." haha...0.o...terkejut gilee kott aku mase tu...aku kenal dia...so untuk memastikannye lagi...aku tanye la dia.." azizul eh??.." dia angguk kepale...." saujana??.."..dia cakap.." a'ah.."..

...confirm ~ !!..budak tuu...haha...=P...then dia blah dengan haikal cari meja...annisa cakap.." comel ~ !!..."..haha...raimi & intan pun same..haha...

yes...i agreed....dia agak comel...tapiiiiii....bile tengok muke dia lame2..=.='...only god will know...haha...=P...sorang dah nak pindah..sorang datang....=)...pandai2 la pikir sape,,,huhu...=P...ok2...dah..stop pasal budak baru tuhh...haha..hari nie jugak birthday mummy a.k.a cikgu azila...class teacher 3wukm...=)

mase perjumpaan budak2 yang pergi AKLI...kteorg nyanyi ramai2...wah ~ !!...tersenyum jewk cikgu cun sekolah kte...=)...haha..cikgu azila cakap...nanti kat sane...boleh pilih room mate...=)...as usual la...aku, fara, zainab and ieka....kteorg nak amik 1 blik 4 orang...XD..

nasib baek smkl jewk....kalau macam kem darjah 6 tuhh....=.='...i hate that...haha...=P...then bla..bla..bla...mase balik tadi..ok jewk..nothing special...aku duduk dengan wany & jiha tadi...=)...tak samapi 1 minit...mama aku dah sampai...haha...

and for the second time...mama aku amik betul2 depan mamat tu....=.='...adoiii...haha...=P...dah la.....nak blah daripade sini..haha..=P..esok sivik & seni 1....dapat E punn tak pe kan cikgu haziq??...HHA....=P...


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥