yesterday

yeah ~ !!...akhirnye...ok jugak blog nie...huhu....time de cerita HOT..dia boleh rosak...ish2...tapetape...at least dia dah ok....next time...jangan rosak2 lagi k...i kill you..hahaha...JK...=P..post nie...semalam punye cerita....=)..

hmm..semalam hari jumaat...last day of the week...as usual la ade yasin...tapi aku and zainab nak pergi tengok dulu dekat dewan ade or tak...coz budak2 form 4 tengah exam...on the way nak pergi sane...wa lau wey ~ !!...hehe...i see my FRIEND...XD...huhu..

ape seyh...dah tau ade exam...tak nak study...boleh pergi lepak...ish2...lantak kau lah...=P...then bla..bla..bla..malas nak cerita...BHAHA....lepas beberape jam waktu persekolahan...then balik ~ !!....XD...suke seyh..haih..=.='..dah nak exam punn tak sedar diri jugak...hoh0...study2...=)

sampai jewk dekat rumah..mengadap laptop terus...=P...aku tahu aku tak serajin korang..HHA...tapi malam aku study...huh...=)..mase tengah bace blog akak anis syafira nie...tibe2 ade orang hantar IM kat aku..so pergi la check...rupe2 nye...classmate aku last year...p/s: tak nak bagitau name dia..huhu...dia tanye aku something pasal budak saujana form 3...that " person " yang dia tanye classmate aku mase darjah 6 dulu...

so chat...chat...chat..sampai penat jari aku nie menaip...dia tak paham...=.='...haih..so dia cakap...kejap lagi dia datang rumah aku...suruh tunjukkan jalan...firstly aku ingat dia main2...coz dia nie ape punn tak boleh...HHA...JK...=P...

mase tengah syok melayan blog kakak anis tadi tu...tibe2 ade 2 orang manusia datang rumah aku...haha...mesti lah manusia..takkan haiwan kott..hehe..agak terkejut la...HHA...then cerita2....so dia decided _______.....=.='...OMG...yang ____ tu secret....coz...kalau aku bagitahu....nanti dia punye awek & peminat2 dia tu serang aku...HHA...tak sanggup...=P...

agak seram la...tapi malas la nak cerita...kalau aku nak cerita punn pada best friends aku & awek dia...BHAHA...=P....no laa..JK ...hmm...da laa....nak chaw dulu...mau makan..perut da berbunyi lagu BABY dah nie...HHA..tipuu jeee...=)...k bubbye....

xoxo



♥ Thanks for reading..luv yaa ♥