terbaek ~ !!

=)..hari nie..buat pertama kali dalam sejarah...aku kene duduk kat luar kelas....=='...HHA..padan muke..sape suruh tak siapkan homework??.,..=P...btw bukan aku sorang jewk..tapi hampir semua dak kelas aku kene duduk luar...penuh gilee kott kat luar...HHA...kat dalam kelas ade 7-8 orang jewk...ish2...betape pemalasnye budak 3wukm...=P..

tapi best la...syok pulak duduk kat luar ramai2...hehe...=P..lepas 15 minit kott...cikgu surh masuk...nasib baek cikgu tak mengamuk...HHA..=)...and then phone cikgu keluar lagu bad romance lady gaga...coz ade message masuk...cikgu biarkan jewk..so budak2 cine nyanyi sekali...HHA...berdekah seyh...XD...gilee betul...huhu..

rehat tadi..=.='...aku hampir nak terjatuh depan kawan aku tu...huh..nasib baek tak jatuh betul...kalau la kann..aku terjatuh..peh ~ !!..bengang sampai nak pindah sekolah...HHA...tak de laa sampai cam tu..huuu....siyezly...=P

next subject kteorg seni...akhirnye cikgu haziq datang...HHA...dah lame gilee kott tak masuk kelas...since olahrage....=.='...cikgu2...haha...bla..bla..bla...balik ~ !!...HHA...yang lepas seni tu...tak de ape2 story...huhu...balik plak...=.='...lame gilee kott aku tunggu...HHA...da la sorang...seram ~ !!...=P..gedix seyh...=P..lantak la..who cares??....huhu...

dalam 15 minit aku terpacak kat tempat parking kereta tu...hahah...lastly mama aku punn sampai...huh..lega sikit...masuk jewk kereta...mama aku terus tanye..

" tu eh fad..".

=.='...nak tak nak aku kena jawab..

" a'ah...yang beg coklat tu.."..

mama aku angguk and terus drive...

kePELIKan laa...HHA...tak pasal2 tanye....huhu...malam nie...ade tusyen bersame murad...walaupun aku 40% demam....tapi aku kene pergi jugak...next week dah exam....=.='....huh...kene study...hafal formula....macam susah...tapi aku kene try...i will NEVER SAY NEVER...=)
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥