Chocolate Cake


sape punye kek la nie??...huhu
=)...nie la kek for birthday fara...
sedap gilee kott...
mengikut cakap asil tadi..
HHA..
haziq a.k.a kecik cakap kek nie sedap..
dia tak pernah cakap something tu sedap..
HHA...terbaek ~ !!...=)..
huhu..tadi pagi...ketorg buat tak tahu jewk..
=)...saje je kott...last2 dia tahu jugak..
HHA..sah kteorg memang tak pandai berlakon..=P
kteorg makan kek tu mase rehat..
tapi ramai yang da pergi kantin..=='..
adoii...HHA..
bla...bla..bla..
hampir semua orang de..
kteorg punn sambut la..=)..
kurang syok coz tak de tepung...XD
hmm...mase tengah makan kek tu...
ketorg ternampak KAWAN ieka..
so fara ajak la join..
coz befday dia 7 mei..fara 8 mei...=)
kalau da offer kat KAWAN ieka..
confirm dia nak..HHA..
mase dah nak habis da...tibe2 sekumpulan kott
daq2 form 4 datang....=='..
KAWAN aku ade kat situ..
so lex jewk...nothing to rush for..
HHA..=P..
mengikut cakap ieka pulak..
dia asyik tengok aku...
BHAHA...=P..
i have nothing to do with it..ok??..=)
huhu...so thats the end...HHA..
lepas melantak kek tu..kteorg naek makmal science..
=)...mase balik..aku tunggu sorang...=='....
takut kott...HHA...=P..
aku bukan biase punn buat ape2 sorang2..
HHA...sah..memang tak pandai berdikari...=P..
puihh...=P..
....=='....k la...chaw dulu..
sebelum tu..korang amatilah gambar kat bawah nie..
kalau korang baik hati..
tolong la beri sumbangan kepada dia..
insyaallah hidup korang akan diberkati..

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=

=
budak down sindrom SMKL
=

=

=

=

=

=

=

HHA...no offence..=)
gurauan semata-mata...
kteorg ade video jugak tau..HHA..
tapi tak berape nak panjang..=P


video

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥