Program with Harif

sape la Harif nie??...HHA...=P..tadi budak2 form 3 ade program motivasi....dengan abang harif nie a.k.a abang long..huhu..bez gilee...kire gempak ar...hoh0...macam2 yang dia cerita...pasal budak2 zaman sekarang...remaja yang ___..HHA...


and then dia kongsi pengalaman dia dekat kteorg...dia macam pegang prinsip NEVER SAY NEVER...huhu...pastu dia tarik 4 orang pergi depan....tanye macam2 la...one of them ade r...si rambut tu...=.='....sekeley ~ !!...HHA...siyezly...dah macam ape entah...abang long nie ade jugak ajar teknik2 untuk fokus a.k.a f.u.c.k ...=)..bez ~ !!...


dia suruh kteorg tulis soalan berkaitan dengan ape2 la...and then bagi kat dia...nasib la sape yang kene...soalan aku pasal _______....HHA..nie anak raje ******....BHAHA...bukan budak form 2...tapi form *....=)...soalan aku tu privacy...huhu..=P..


bla..bla..bla..habis rehat...kte sambung balik motivasi tu..and then dia tunjuk vid tsunami kat jepun tu...lepas tu vid ikan dolphin...T__T..nak nangis tengok ikan dolphin tu...manusia2 bunuh ikan2 tu...just untuk dibuat SUSHI...dah la aku suke sushi...=='..


and then pasal maruah & harga diri...yang nie abang long tunjuk gambar..dalam fear factor dekat jepun...untuk dapatkan 100 juta yen kalau tak salah aku...dia kene makan najis manusia...=='..OMG...siyezly...memang bengong la orang yang masuk nie...=='...


bukan setakat makan najis tu...ade yang kene duduk dalam tempat sauna tu....dia akan naikkan suhu..sape paling lame bertahan..dia menang..tapi pertandingan nie diharamkan kott..coz one of them mati..kulit melecur and then jantung dia MASAK...=P...


gile betul..huhu....part nie yang aku tak suke..dia tunjukkan vid orang buang janin..puihh...=P..geli tau...and then time haikal kene panggil tu...wany punn terkene jugak....ape yang jadi...itu kite tak tahu...hanye budak2 form 3 yang ade jewk tahu....=P...


last sekali..mase nak balik..dia tunjukkan kteorg vid nie...huuh...aku dah banyak kali tengok dah...=)...hmm..mase nak tunggu my mama sampai....lepak dengar fara kejap..lepas tu bas dia dah sampai..tinggal aku sorang jewk...HHA...nampak sangat menipu...=P...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥