Untitled

=='...no title for today...huhu..pagi tadi...as usual la..buat kerja sikit sementara tunggu my friends....10 minit pastu kott...dyeorg dah sampai...so cepat2 la kteorg siapkan kerja science...HHA...memang dasar pemalas...=P...and then cikgu ruzita cakap.." semua turun bawah..tuan haji sulor nak bagi ucapan sikit.."..tak salah aku ayatnye cam tu la...huhu..


cikgu sulor cakap...nie punn pasal perikse pertengahan tahun 19 may nanti...=='...seram weyh...dah macam PMR sebenar...huhu...cakap..cakap..cakap...pastu dia masuk pulak pasal kem kecemerlangan PMR 2011 dekat AKLI tuu...daripade 300 orang pelajar...3 orang jewk yang dah bayar...=='..memang tak dapat sambutan betul..huhu..


aku & farah bayar terus...huhu..nasib baik bawa duit...=)..tapi tak semua pergi..boleh dikatekan separuh kott yang pergi...nie punn kene pakse..baru nak bangun...haih..=='..ape seyh...rugi la tak pergi...rm30 kire murah pe..bayaran sebenar rm60...coz dia buat 3 hari 2 malam...=)..


harap2 bez & dapat banyak ilmu la kat sane..kalau tak..membazir jewk pergi...huhu...and then..lepas habis dengar bebelan ucapan cikgu tadi..balik la kelas masing2...hmm..bla..bla..bla..rehat  da ~ !!..HHA...cepat nye...=P..mase rehat kteorg jage perpustakaan..as usual la..hari selase kan....


...dari minit ke minit...dari jam ke jam....HHA..dah2...stop merepekING....huhu...time for go back from school...=)...so budak2 perpustakawan kene la stay sekolah kejap...sampai pukul 4.30 jewk kott...huhu...hari nie kteorg tak buat kerja sangat...mase mule2 masuk tu..cik aisyah tu nak buat mesyuarat kecil..


pasal tak puas hati nie..=='..ape seyh....nie yang pasal ketua yang jage hari __....HHA..mane boleh bagitahu...secret ~ !!...=P...huuhu...aku memang setuju sangat pasal budak nie ha...memang GK tahap gaban...=P...haha..lepas tu...aku..intan & aina cakap kat cik aisyah.." cik aisyah..tak nak buat ke baju untuk perpustakawan...kalau tak punn buat name tag warne laen.."..


=)...aku on jewk..huhu...tapi biar la name tag lain colour..huhu..kalau baju tu..agak susah la..=P...HHA....kalau la name tag nak tukar warne...harap2 warne purple & black...=)...love that colour...huhu..kalau tak punn biru..=P..


mase tengah tak de orang tu..aku...ain..fizza..aina..annisa...kumpul la kat kaunter tu...bosan gilee kott...and then berbual pasal kem kat AKLI tu..sape entah cakap.." harap2..kem tu..best same macam kem dekat tiram indah village tu..."..


o.0...i was there ~ !!...HHA...siyezly...aku memang tak nampak ain..fizza or aina...coincidence...=P...huhu..start dari situ..masing2 la cakap pasal kem kat tiram tu...kem tu tahun 2008...=)...wah ~ !!...miss that memory..with pak long..dunno name sebenar...XD...


memang gempak la kem tu...kem kat situ...ade la kem paling best yang aku pernah pergi..huhu..aktiviti dia agak lasak...=)...hope kem kat AKLI punn best jugak....=)..hmm..dah la...penat aku menaip nie..HHA...chaw dulu..bubbye...=)..


xoxo


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥