He accept it

=)...sape HE tu??...huhu..nanti aku bagitahu korang...XD...tadi kteorg exam...just seni & sivik....seni boleh tahan senang...but sivik boleh tahan susah...HHA...=P...tak pernah2 dapat soalan sivik susah macam tuu ~~... mase jawab seni tadi...a bit bored laa...coz aku siap agak awal...haha..entah betul ke tak...=P..


then mase rehat...aku & farah pergi perpustakaan coz nak pinjam & pulang buku...=)...budak2 dah insaf niehh...haha...baru jewk nak masuk library tu...tibe2 aku nampak 1 sign nie...dia suruh bukak kasut...=.='...haha..ape seyh..kenape nak bukak kasut plak..adoii...stokin aku lawa gilee mase tuu...haha..


stokin fara pun lawa jugak....haha..budak2 insaf konon...=P..then dah siap2 pilih buku...pergi kantin japp...beli cup cake kecik tu...tak sedap punn...haha..tapi kena makan jugak...coz fara cakap..kalau dia tak makan..nanti perut dia bunyi macam nie..

" mummy saye lapar....nak makan.. ~ !!..."


haha...dasyat betul perut dia...XD...huhu..then naek la kelas...malas betul nak naek...penat ~~...masuk jewk kelas...budak2 lelaki berkumpul & budak cina perempuan...aku ingat sape la lelaki tu...last2 zahin rupe nye..hmmm...aku tak tahu kenape budak cine obses dengan zahin..ape jewk dia ade... setakat _______....haha..tak ley cakap...lancauuu...=P..nie perbualan tadi..


budak cina 1 : zahin saya punye..
budak cina 2 : saya punye laa..
budak cina 1 : hey...awak punye amir laa..(amir bawang)
budak cina 2 : saya nak dua...


HHA...ape seyh...pelik sungguh...kalau budak cina gilee kan zahin...budak melayu gilee kan ching ann...HHA..kan..kan??...dah la comel...tadi haikal pakai kan dia songkok..=)...sooo cute meyhh..haha..then bla..blah..blah..time tuk sivik pulak...=.='...susah ~~...pade aku laa....haha..


ok2...skip mase balik tadi...=)...HE a.k.a azizul accept it...IT tu kertas bentuk love..ade tulis IEKA besar2 kat depan...and belakang tulis..azizul *double love*....aku & farah kan nakal...so kteorg bagi haikal..suruh kasi dia..haikal pun kasi laa..yang tulis name dia tu...fara...=)..yess..kteorg memang nakal..


tak ku sangka...dan tak ku duga...dia amik...then simpan ~  !!!...wa lau wey....biasenye budak lelaki laen...dia campak jewk love tu mane2...haha..kembang ieka...=)...ieka..kalau jodoh tak ke mane...1 pergi....1 datang...=)...waah ~ !!...bez nye...dia terima ieka...jelez tau aku....HHA..no laa..JK...=P..


ok2....dah stop merepekING...=)..esok cuti..and time for study...XD...haha...k la...bubbye....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥