FINALLY

finally what??...=)...tunggu yee..last2 baru aku bagitahu...huhu..harap bersabar yee nyah2 sekalian...hehe...=P..tadi petang dalama pukul 2 kott...aku and mama pergi office papa aku...then same2 pergi makan...kteorg makan dekat food court giant...ade satu kedai tu...punye tomyam...peh ~ !!....sedap gilee...=)...so far tomyam kat sini second bez....huhu...first kat mane entah...lupe ~~....XD...


lepas mengisi perut masing...pergi jalan2 jap dekat giant tuu...ternampak jam g-shock....=)...ade warne purple...biru...hitam..putih...oren...dah cakap dah dengan papa aku...nak beli jam tuu...then dye cakap...nanti laa...=.='...sabarr jewk la...huhu...


masuk jewk yang bahagian dalam giant tuu....aku ternampak sorang budak lelaki nie...dress-up dye macam justin bieber....=)....siyezly, dengan topinye..seluar skinny..kasut supra ~ !!...wow...haha...setahu aku...ramai lelaki kat dunia nie fuck gile2 JB...XD


lepas 15 minit jalan2...pergi kedai CD jap...as usual la...aku kalau tak jumpa2 lagi JB never say never tu...aku tak akan stop suruh papa aku beli...haha..gile tak gilee la ku nie..=P..and akhirnye dapat jugak beli...=)...yang original punye...huhu...sebenarnya da banyak kedai jual CD nie...tapi semuanye rakam panggung....


aku punye excited kat situ..sampai kakak jual CD  tu punn perasan..haha..then mama aku cakap 


" dye memang minat justin bieber.."


" biase la kak..remaje...mane tak minat."


hehe...am i obsessed with justin bieber ??...=)...hell yeah ~ !!....hha...=)..then balik tu...belum sampai rumah lagi...aku snap pic CD tu...haha...tak de keje..



comel kannnnn??...HHA...cakap yes kalau tak...haha...da2..jangan layan budak gilee nie...huhu...bla..bla..bla..on the way balik rumah...dalam kepale otak aku.." i wanna watch JB....i wanna watch JB...i wanna watch JB.." ..haha...crazy much...

then..sampai jewk rumah...aku lari pecut macam husin bolt sambil pegang CD justin bieber tu...bukak DVD player...duduk kat sofa...dan tengok & hayati movie tu...=)...aku tengok tak kelip mate punn...haha...nampak beno menipu...=P..

bez gilee nak mampuzz..haha...kalau daripade 10 star...aku bagi 100 star..that means cerita nie bukan jewk best tapi banyak jugak mesej yang dia nak sampai kan...klimaks nye bila ______...haha...mane boleh bagitahu...membocorkan rahsia betul la..huhu..

dye cerita kan pasal JB dari fisrt orang kenal dye...sampai sekarang..40 juta peminat or more...=)....aura dye..peh ~ !!...daripade solid terus jadi liquid...HHA...cair babe...=)...huhu...besok nak tengok lagi...luse nak tengok lagi...haha..tak jemu doe tengok dye...

sape tak beli memang rugi la...bukan jewk dapat tatap muke comel dye tu...tapi dapat jugak aura & semangat dye tuk terus berjaye...so conclusionnye NEVER SAY NEVER....=)..wah ~ !!...hehe....siyezly aku tengah gilee time nie...=)..

aura JB melekat kat aku...haha..=P...aku rase entry panjang lebar nie semua pasal JB..haha...gedik betul lah minah nie..haha..biarlah ~ !!..aku gedik sebab JB...=P....haha..ok daaa....stop merepekING....XD....dah la..nak chaw dulu...homework tak siap lagi..=.='...JB punye pasal la nie...addicted betul...


♥ JB


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥