buruknye!!

huhu...ape yang buruk??..=P...my design...for baju kelas...=='...kenape tak suruh zainab??...dia lagi tere tau tak...hmm...tapi tak pe...farah cakap nak print nama kelas yang aku buat...tapi aku rase buruk...haha..banyak songel betul la aku nie....so aku buat la 2-3 design lagi...hmm..nie yang first..


HHA...amacam??...buruk right....pfft...nie la yang diaorang cakap nak print tuu....hmm...ok gut..entah la...yang second..aku rase cam taik...HHA...


hmmm...poyo la shial...HHA...tape2...aku tak kesah...yang pastinya aku suke buat bende2 nie...miahaha...what a weird girl you r....=P..yang last nie..aku rase bedekah kut....=='...


HHA...siyez bedekah...=P...ish2...antare 1..2 n 3...aku rase kan....semua nye buruk!!...miahaha....and weird gilee...korang perasan tak...yang semuanye gambar ade orang...melompat la..ape la...=='...huhu...sebenarnya nak letak pic laen..tapi tak paya la...=P....ngade2 la seyh!!....benci aku...=P...



♥ Thanks for reading..luv yaa ♥