PJ with him...=P

=='....the worst PJ ever!!!!.....ade ke join budak2 form 4??....da la ade kelas si kembar tu....ish...tak suka la!!...benci la shial...meyh sini aku story from A-B...=P...

first2 nye...cikgu kitaorang ajak g padang belakang yu...so aku happy la coz ade lompat jauh....=)...so pas kitaorang lompat....dak2 form 4 tengah lari 100 meter...so entah sape entah cakap....nak join dak2 form 4.....so cikgu cakap...OK....=='....sabar jewk aku....

tibe2 jewk..cikgu cakap..." yang merah dengan hijau tu..."...muke aku jadi cam nie...=.='...
and then cikgu rusdi tambah..

" kalau awak tak bangun dari situ...saya suruh sorang pelajar lelaki cium awak.."...

ape seyh cikgu....lum sempat nak bangun dulu...cikgu rusdi dah panggil sorang budak cina...=='...pe lagi...dengan pantas aku and farah bangun...HHA

sebenar..benar..benarnya..aku tak nak lari...tapi terrrrrrrrrrrpakse...=P...bukannye 100 meter....400 beb!!...amik kau...=P...yang lari cuma aku..farah and annisa...=)...and 2 orang budak cina form 4....at first memang aku depan la jugak....=P..last2 wa pancit la shial...HHA....

farah kat belakang aku.." jangan la lari.." sambil nangis2....huuuu...aku kesian tengok dia...so kteorg ikut shortcut...means....keluar dari track...XD...out of the blue...ceh2...poyo shial...haha...cikgu rusdi jerit dari jauh...

" masuk track balik...kalau lambat...saya suruh dia cium awak..."...


T__T...terpaksa lah masuk track balik...peh!!...penat gile siot...tapi aku lari jelah...dalam 5 meter sebelum sampai tu....si fadhli...tersengih-sengih....=='....so shial...HHA...budush kau....T__T...sedih la aku...muke dia jewk aku nampak..peh!!...sabar2...

and then mase da abis tu....=P...aku rase tak ley nak bernafas!!...and then kaki aku rase cam nak tercabut....T__T...siyezly memang cam nak pengsan...and then sape entah cakap suruh panggil fad....=P...yang poyo nye...cikgu pun panggil sekali..dia cakap.." hey fadhli...sini kau...."..WhatTheFish??!!...

=='....kenape jadi cam nie....aku cam nak mati..lu orang boleh panggil si fadhli tu....=P...sangat kejam yee.....tahap gaban tau....HHA....bad day la hari nie....and the WORST PJ ever!!....hate this day...wish it will never come...go away you....blah2....=P...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥