bez gile + tak bez gile = ??

HHA....weird kan tajuknye....=P...yang bez nye...hari nie aku balik lambat...=)...and then dapat tengok 2 movie dekat netbook haikal...kalau boleh nak lambat lagi....huhuu....yang tak bez nye....hari nie aku PJ lagi dengan form 4 upm & 4uiam....=.='.....shit man....macam shial la...hoh0...nanti aku cerita yee...sekarang nie aku cerita yang bez dulu...HHA...

XD...bez tau...memang rugi gilee kalau balik pukul 1.10....kteorg dapat tengok cerita scott pilgirm vs the world....=)...bez taw crite dia....sape2 yang belum tengok....saat nie jugak...g tengok movie nie...HHA....dasyat shiall...=P..tapi dapat tengok sikit jewk...coz mama aku dah sampai...T__T...kenape tak amik lambat lagi??....sobsob....=p...

second movie..kak limah balik rumah.....HHA....siyez berdekah movie nie....yang aku rase cam seram + lawak....yang time kak limah tu peluk budak gemok tu...XD...peh!!...macam shial la seyh....kalau aku kena peluk cam tu.....=='....demam seminggu!!>...=P....ok2....stop sampai disini yang bez2....

this time...aku paling tak suke...cikgu tak habis2 pergi padang asrama belakang tu....dah sah2 budak2 form 4 PJ kat situ.....T__T....tapetape....aku tak kena lari hari nie...=)....yang tak tahan....terrrrrrrrpaksa menatap muka tak boleh blah mu.,....miahaha.....kenapa la hidup aku cam nie???....=='....

bla..bla...bla..malaz nak citer hal2 yang tak penting....=P...hmm....esok confirm balik lambat....rabu mesti balik lambat....khamis dah sah2 kena balik lambat.....=)....yeah!!.....XD....bez tu....hari jumaat...=='....ade maulud laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!...tsktsk..T__T....

korang mesti pelik kan kenape aku sedih??...HHA...macam tak tau pulak minah nie pelik....=P...hmm...i must wear BAJU KURUNG!!.....ihatebajukurungsofuckingdamnmuch.....=P...tak suke nye...=='...dah2....aku dah terlebih merepek dah nie...FYI...aku nampak budak peranakan and budak rambut hari nie.....=)....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥