kau da kenape??!!

&*^%&*...tension siot arie nie...hmm...huhu...kenape??...becoz of that mamat la...sape lagi yang ganggu hidup aku nie...miahaha...ayat tak boleh bla..=P...huhu...kenape entah dia??...gile ke??..sakit ke??...haih...macam tak paham2 bahase...=='...

tadi mase rehat...ternampak dia...but aku buat bod0 jewk r...and then time teman fara beli kuih2....dia terpacak kat depan aku....menyampah betul...=P...bla..bla..bla...trrrrnampak S a.k.a budak peranakan......=)...sukenye!!....haha...tak de lah suke sangat....biase2 jewp...=P...dasar perempuan gedik!!...HHA...

time balik pulak...skali lagi..wat keje stupid dia....nak tau dia buat ape??..hmm...nie yang aku nak citer nie...miahhaa....=P....time aku..farah...aisyah..and fiqa nak keluar kat gate A tu....dia pegi nyanyi lagu DISAAT AKU MENCINTAIMU...by dadali....XD...

HHA...pecah perut aku...dengar dia nyanyi....siyezly la...lawak gile...kalau suare sedap...ok gak...XD...dah la lagu tu one of my fav song....=='....weird punye budak....suare dia cakap pun a lil bit weird...lagi la dia nyanyi....=='...tak dapat ku bayangkan..

hmm..dah la,..malaz citer pasal dia....hoh0...sekarang nie nak buat keje sains...and then malam nanti ade tusyen dengan cikgu murad....=='...penat tak penat la aku arie nie...haish...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥