cantik ke??

ye ke cantik??..somebody tell me please!!...=P...maksud aku warna pada kulit yee...betul ke cantik??..aku betul2 tak paham.,..tak semestinya putih tu cantik kan??..=='..

most of the guys suke or minat pada gurl yang kulitnye putih gilee...a.k.a gebu...miahaha...XD...kalau kulit putih..cantik...tak pe la jugak...dah memang confirm dia lawa...

tapi yang nie lain...dia tak cantik...disebabkan dia putih gilee....orang suka dia...=='....aku pelik betul lah...kalau aku jadi lelaki...aku tak nak beb...haha...tak baik seyh aku....kutuk2 orang pulak..=P...

tapi siyezly la...pada aku memang tak masuk akal...hmm..tau la lelaki zaman sekarang nie macam mane...tak kisah lah..walaupun muka perempuan tu macam **** sekali pun...asal kan dia putih....lelaki suke...

HHA....weird...aneh...pelik..怪异..strano...=P...kan3??...huh...dah la..malas aku nak merepek panjang2 nie...tak de sape yang nak bace....=P...huhu....k la guys....chaww dlu....bubbye...=,=...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥