eerr??...

huhu..tak de idea nak letak tajuk...=P..hari nie bez + tak bez...HHA...weird kan??...tak punn...=P...hmm...yang tak bez nye...pagi2 tadi...aku pegi kantin dengan annisa and fatin...on the way nak pegi kantin...i see him!!...=='...pfftt...pagi2 da muncul...shial betul la...dah la dua2 ade kat situ...bertambah shial r...=P...aku buat bod0 jewk la...malas nak tengok muke tak boleh blah dia...

bla..bla..bla...aku nampak S!!....=)....sukenye...miahahaa....tak de lah suke tahap gaban...banyak kali pulak tu aku nampak dia hari nie...hehe......tapi ramai yang cakap..." ade ape kat dia tu??.." XD....ape seyh...entah la..aku pun tak tahu nak jawab....aku dengan farah jewk nampak something kat dia....diaorang tak pun....=='...HHA...aku pun tak tahu kenape ley jadi macam nie...weird gilee nak mampuz...=P..

hmm...mase agame...kteorg tengah tulis name dekat kertas...name2 nie semua for budak2 yang nak pegi jurang digital kut...kalau tak salah la...aku confirm pegi...huhu...dapat baju tuu...XD...macam budak kecik betul aku nie...HHA...

papew la...hmm...aku tak tahu pe kan jadi mase sains esok...tak paham??...huhu...coz esok kteorg belajar chapter 4.....=='....rase cam nak ponteng kelas sains.....=P...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥