Pertandingan Bina Badan Untuk Bakat Baru..Mr NusaJaya

^^...huhu...tajuk hari nie panjang sikit yee....=)...best taw wok!!...rugi tak pergi...badan2 diaorang..ala-ala TAYLOR LAUTNER a.k.a JACOB BLACK...huhu....bagi fans TWILIGHT....confirm diaorang kenal jacob black....=)...ramai orang kat sane...most of them...bawa camera sendiri....jeles tahap gaban!!...T__T...aku nampak D90....D5000...D60...peh!!....geram jewk tengok camera tuu..rase nak curi pun ade....HHA....

contest nye start pukul 2...so sebelum tu...kteorg pergi NusaJaya....=)..lawa taw tempat dia....huhu...banyak jugak la pic2 yang kteorg amik...=)..tapi tak paya la masukan banyak2....malaz!!...HHA..

karat!!!!.....=='

aku masuk kan 1 jewk la...huhu...pemalas betul minah nie...haih..=='...ape nak jadi....=P...bla..bla..bla...its time for that competition...HHA....ade arm wrestling...man hunt....jejaka perkasa...miahaha...banyak la....budak2 dia...O.O....hahhaa....6 packs....8 packs.....wa lau!!....HHA....sazali samad pun de...XD..

^__^....huhu...yang tak bez nye...dia tak jemput taylor lautner....=='....miahaha...budush kau....ape class taylor lautner datang gelang patah....HHA.....weird betul...XD...and then...aku ade ternampak shafiq ahmad....o.0....agak aneh yee....huhu....terkejut gak nampak dia kat situ...huu...dia bukan cam aku pun...=P...

another thing....people kept staring at my hair....=='...HHA...paham2 la ye....aku kan karat...coz??....hmm...air kat rumah aku kotor....so karat la rambut aku...miahaha...=P....budush betul minah karat nie...haha..papew la...lantak diaorang la...aku tau korang jeles tengok rambut aku....=P...gedik la shial!!...HHA...

BTW...aku jadi perokok pasif kat sane...=='...kiri...kanan..depan..belakang...atas..bawah...tengah...penuh dengan perokok2 yang ngek....HHA.....senang citer...aku dikelilingi perokok....=='....aku cam nak mati kat situ...peh!!....sakit hidung...=='...kesian aku...HHA...

whatever la...huh...penat tau tak hari nie....sehari suntuk berjalan....=='...nasib keje sekolah dah siap...=)...

p/s:..malas nak masukkan pic & vid...line lembab cam shial...XD



♥ Thanks for reading..luv yaa ♥