wa lau wey!!

XD....tajuk aku weird sikit hari nie...=P...hmm...nak criter pasal ape ek??...let me think...ohh...yeah2...HHA....pasal hari nie la..macam2 jadi.,..bez ade...boring ade...menyampah tu de kut...XD...

hmm...first thing first...sampai je sekolah..aku buat la kerja sekolah yang telah lame dtinggalkan...=='...aku tahu aku memang pemalas!!...pffft..change your attitude lorh ieza....=P...

....on the way nak naik kelas...dekat tangge...terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrserempak lah dengan budak peranakan...panjangkan name gelaran yg kteorg bagi....miahaha...ok2...tapetape...kita panggil dia S....=P....paham2 la ye...

so aku..4ra and zainab terpaksa lalu dekat S and the geng...bukan 2-3 orang....aku rase more than that...XD...time zainab lalu...OK saje!!...HHA....time aku pulak...S pegi diri depan aku...dalam hati aku...aku cakap lah.." pehal lah mamat nie..."...

aku biarkan lah dia...and aku ketepi lah nak lalu....dia boleh pegi alihkan kaki dia...supaya aku tak boleh lalu.....muka aku terus macam nie..=.='...nasib tak jatuh...

teruk kna muka aku....miahaha...XD...budush betul....entah ape2 la dyeorg nie...aku tahu kau hensem....=P....la pulak.....4ra and zainab boleh gelak2...aiy0o.....haha...pelikkan dyeorg.....mmg betul cakap ex-classmate dia....GAtaL!!....pffft...

next..time tusyen BI dengan teacher marziana....tibe2 si fadhli leh lalu....peh!!.....tak macam siot pula...hmmm..aku biarkan jek...macam sekolah nie atuk aku punye....=P...mase nak pegi gate A...aku nampak dia lagi....hmmm...kenapa asyik nampak muka dia je??....haih...tak boleh blah siot....

dah la time 2....dia duduk tepi tembok...aku nak jalan pun susah....da lah 2 jewk jalan yang ade....gate B dah kunci...pffft.....trrrrrpakse lah aku lalu...and then dia cakap.." mama dah sampai tu.."...sekali lagi..muke aku jadi cam nie...=.='...

why??...ape seyh...tak kan tak tahu lagi??...haha...happy heart mummy daddy dia jek panggil mama aku mama...pfffttt...macam lah kau menantu dia.....=P.....ape pown tak boleh lah....

hmm..on the way nak balik tu...aku bagitahu la mama aku pasal tadi tu....dia leh gelak??....miahaha....lawak ke??....pffftt...weird ade la...and then dia cakap..." tu anak mama jugak.."..paham2 lah ye muka aku cam ne mase tu....

bla..bla..bla..mama ajak aku pegi ofis papa..bez kut...=P...yg tak bez nye...aku pakai short dress...dah la malam...tak macam sejuk pulak...=='..kenapa aku pakai dress??...da tahu malam pakai la seluar...budush!!...aku tak sebodoh tu ok....XD....aku tak jumpa seluar aku....jawapan yg paling bodoh aku pernah dengar...kn3??...

seluar fav aku basuh...nak cari yang lain...entah kemane...trrrrrpakse lah aku pakai dress...cian tau aku..keSEJUKan...hmm...bubbye la...kerja sekolah bertimbun kat sebelah aku nie....=P.

p/s: happy heart mummy daddy dia jek...means.....suke hati mak bapak dia jek...XD...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥