Flying Club..=)

=='...it means kelab penerbangan...huhu...nasib baek perjumpaan kelab penerbangan tu 2 jam jewk....phew...lega hati....kenape??...becoz kembar tu kelab penerbangan jugak....peh!!...tak macam siot pulak...geram jek aku...huhu...nak tahu lebih lagi...rajin2 lah bace yee...aku nak citer pasal benda laen...miahaha...=P...

hmm...mase kat sekolah tadi..kteorg dapat majalah sekolah...wah!!..bez nye...huhu...dah la lawa...warne biru dengan oren....=)....buku last year a lil bit buruk la...hehhee...so ape lagi...aku selak2 lah..buku tu...aku nak tengok kelas form 4 last year....tibe2 terselak pulak form 3...dah la ade 3uiam & 3upm....=='....sabar jewk aku...sengal betul tangan aku nie....=P...

bla..bla...bla...mase balik tu...kteorg stay sekolah...coz ade koko...=)..and then lepak lah dekat kantin tu sampai cikgu sampai...mase tengah gosip2 tu...zainab cakap.." faiza..tengok tu.."..tanpa membuang mase..aku tengok la...=='...WhatTheFruit???...si kembar tu la...haih...ley gugur jantung aku tengok dia...miahaha...tipu sangat....

hmm...pukul brape entah kteorg mulakan perjumpaan tu...bez gut..sebab cikgu cakap..nak buat lawatan...=)..happy la siot...cikgu cakap nak kasi semua orang pergi coz budak2 penerbangan tahun nie sikit...wah!!...bez nye....tak sabar la...maybe kteorg pegi 9 april....=)...

and then kena tempah baju...nie la..itu la...huhu...selain tu..kte buat buku skrap....1 group 4 orang....as usual la..group aku...aisyah...farah and fiqa....huhu...name group kteorg LET'S FLY....dapat idea dari lagu rocketeer by far east movement...hehheee...kire ok la name group kteorg.....drpade group daq2 form 2...FLYING DUTCHMAN.....=='...alaaa...yang dalam cerita spongebob 2....yang warne green....yg hantu 2....huhuu.....ape seyh aku nie...

mase cikgu azila sebut2 name group nie..si kembar tu and afif bergalak gile...tak macam kuat pulak ketawe....=='.....and then time kteorg fahmi gut cakap..." boleh fly ke??.."...budush kau...haha...ape seyh fahmi....fadhli pown same...uughh!!...bikin wa panas je bhaii...haha...name group dia air force ape entah...tapi aku suggest la..name group diaorg..ELIZ SUCKS....yeah!!...=).,..

=='....geram + menyampah aku tengok diaorang...yg si kembar tu tak habis2..terjenguk-jenguk...nak pe r??...lempang sorang2 kang baru tau...miahaha..kejamnye aku nie....=P...

hmm...tu jewk kut for today....huhu....harap2 lawatan kali nie...lebih best drpd yg mase form 1 dulu...=)...1 jewk lah yang aku tak tahan...menatap that twins....haiyaa....=P...

please..give me the strength to faced my days in school throughout this year!!...

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥