salah ke??

ape yang salah??...pakai skaf hitam....tapi bukan pakai baju sekolah...baju sukan!!...tak kan tak ley...T__T....sedih shial aku....kena brape markah entha for e-disiplin....peh!!...macam shial...=P...mase form 1 tak de pun e-shial nie....HHA....budush betul....=P...geram la...

first of all...salah ke??..haram ke??..berdose ke aku pakai skaf hitam??...=='...tak salah kan....tak haram kan..tak berdose kan....=P...ape seyh...geram aku tak habis lagi...huhu...main point dia ade r...kenapa tak boleh??..bukannye aku pakai warne pink...=='...

muke aku cam budak skema..kalau pakai skaf warne putih...T__T...aku tak lah cam korang...putih ke...hitam ke...pink ke...OK je....aku KO....poyo gile nak mampus....tahap gaban taw!!...XD...haha...whatever lah...

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥