yeah!!....^__^

HHA...bez nye hari nie...=)....why??...becoz aku tak nampak pun si kembar tu....syukur alhamdullilah....XD....ke diaorang tak datang??..HHA...lantak lah....yang pastinye hari nie....wa tak nampak dia beb....huhu...

next story pasal S.....miahaha...actually bukan pasal dia....tapi dia ade gak kaitan dengan nie....huhu....tadi mase rehat...as usual lah...pergi perpustakaan....nak kemas2 sikit....on the way pergi perpustakaan tu....si S dengan member dia....tak salah aku name dia aliff...HHA...entah lah..tak sure...

diaorang berdua jalan belakang kteorang....diaorang tengah berbual ape entah tak pasti...yang kteorang dengan nie....

aliff : oii..jangan lah....baju aku renyuk nanti..
S    : kau bukannye hensem sangat...
aliff :eleh kau...




=='....korang nampak tak...the weirdness of the ayat...=='...aiy0o....kalau tak nampak...meyh sinie aku terang kan....ade ke orang lelaki tak suke baju dia renyuk??!!...weird tau...setahu aku...budak2 laki kat laksamane ganas2...tak kisah pun baju kotor or renyuk....yang dia nie...weird sikit...HHA...entah ape2 la...=P..


and then mase science....=='...kte belajar the male reproduction....=P...wan..haikal..asil...farid...and sape entah.,..dah macam %$^&^*&.....HHA....gilee aku masuk lab tu...huh....masing2 otak blue...kalau tak blue pun...kuning....=P....dah jadi warne sekolah dah....=='...ape nak jadi budak zaman sekarang nie...=P...


bla..bla...bla...=='...kite citer pasal esok pulak yee...huhu...esok ade sukantara...=)...yang tak bez nye lepas rehat belajar and berkemungkinan acara esok lari 400m.....o.0...esok aku suruh the band perry buat show kat laksamane...and then nyanyi lagu if i die young....T__T....esok confrim penat gilee nak mampus...=P..
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥