i discovered. . .

ape??..ape??...HHA..another kembar dalam school aku...miahaha....budush jewk kan??...=P...cam nie cerite dia...hari isnin aku nampak sorang budak lalu tepi kelas aku...rambut dia pendek...esoknye aku tengok budak yang same lalu...tapi rambut dia panjang...o.0...aku pun pelik r...takkan cepat sangat rambut dia tumbuh...huhu...

bla..bla..bla...hari nie mase lepas kteorg habis lari....duduk lah dekat blah tepi padang....time tu rumah syahbandar lelaki lar 400m....farah tercakap lah kembar ape entah....so aku pun shocked...HHA...tak de la sangat...=P...farah pun cakap la yang nie and tu...kembar....

HHA...kesian aku..baru tahu hari nie...miahaha....diaorg form 3 ape entah...yang pastinye bukan wawasan....=P...the most important thing is...diaorg tak hensem ok....=.='...huhu...

BTW..tadi mase sukan..kteorg just lari 100m jewk..XD..happy la siot..tak de la penat mane pun....huhu...and then time science...kte sambung balik chapter 4..=='..kenape lah chapter 4 nie panjang sangat??!!..hari nie kte belajar female reproductive plak...cuci mate lah budak2 lelaki 3W yuuu-kaaayy-eemm..=P..pffttt..whatever lah..malas nak masuk campur hal2 nie...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥