..Librarian Girl Story..

=P...sowi yee tajuk cam shial hari nie...HHA...hari nie 1.3.2011....perpustakaan smk laksamane dibuka officially...=)....and today aku bertugas...=='....penat la jugak...coz budak2 nie...dah bace buku...bukan reti nak letak tempat yang betul...haih...=.='...rajin kan lah diri anda...jangan malas2....tak baek untuk kesihatan....HHA...da mrepek...=P..

hmm...hari nie time sains...kteorg belajar menstrual cycle...ok la jugak..daripada male reproductive...HHA...yang si haikal and arivin tak habiz2 nak tengok aku...and cakap.." faiza..kau ok tak??...dah demam belum??..."...ape seyh korang...=P...agak kejam yee diaorang berdua nie..=P..

and then...=='...nie yang aku tak suke nie...mase geo dengan cikgu low siew lee...kenape??...tak paya la citer...bengang la jugak...HHA...aku dengan ****** kena....=P...cukup shial...HHA...tapetape...hanya daq2 3wukm yang tahu hal sebenar....=P..

the best thing is...i dont see him today..yeah2!!.....=)...syukur alhamdulilah.....=)...happy tahap gaban taw...HHA...yang aku nampak budak rambut jewk....budak peranakan entah ke mane....who knows??....call 999....HHA....=P...mrepek sudah minah nie...

hmm..tu jewk la gut...esok balik lambat...coz de koko...harap2 tak nampak muke si shial tu....=)....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥