A Day With Guitar..

hari nie..hari pertama dalam sejarah hidup aku...aku bawak gitar & topi bruno mars ke sekolah...=='...banyak gilee dugaan...hoh0...nak tau pe....rajin2 la bace...huhu..hmm..tadi pagi2 kat sekolah...ok jewk kott...ta de sape pun perasan aku bawak gitar..huhu...

pagi2 tu...aku and farah pergi jumpe abang dia...nak suruh dia try maen lagu yang kteorg pilih...memang boleh punn...kteorg duduk kat bawah dewan baru tu...dengan penyu a.k.a zul...HHA..=P...maen lagu never say never...=)..tapi dia tak boleh pergi sane...coz dia ade latihan pusat...=='...adoii..pe seyh...

huhu...topi aku pulak..ramai yang da pakai....hoho..mesti diaorg cakap...topi bruno mars...HHA...=P...hmm..and then mase rehat...zainab bagitau aku..yang ramai budak form 2 anti dengan anak raje *****...

=P...HHA...aku nak join la..coz aku anti dengan dia jugak..huhu...budak2 form 2 cakap..dia bajet pandai la...mentang2 la kelas U__......hha...=P....ape pun tak boleh...hoh0..

mase on the way nak pergi balik kelas...kteorg jumpe penyu...bukan yang binatang tu...budak form 5 skola kte...HHA...=P...dia suruh aku simpan gitar..coz kat kelas dia ramai budak nak main...=='....

sabar jewk aku..huhu...pastu aku dengan muke tak malu bawak gitar naek atas...banyak gilee halangan...HHA...budak2 form 3 kelas belakang..cecep..zaiman..kembar..shahril...ramai la....HHA...=P..

ikut jewk kteorg..sambil cakap.." akak2....nak pinjam gitar..."...=='...bile mase aku jadi akak kau nie...HHA..budush seyh....=P...huhu...seram aku tau...

dah la ramai...follow belakang aku sampai masuk kelas...=='..and then aku terus lari UM...and then diaorg ikut  jugak...HHA...adoii..masing2 nak maen gitar aku...

tapi kan...shahril nie..pandai maen..bez gilee la...hoh0...memang terbaek ~ !!...huhuh...and then kteorg offer dia join kteorg jadi tukang maen gitar..tapi dia tak nak....dia cakap hari guru nak maen lagu laen la...takut lupe kod la....banyak cekadak kaw....

HHA...geram aku..sabar jewk aku time tu..huhu..and then mase PS tu cikgu tak de...so ambil kesempatan ajak dia lagi...coz dia macam nak tapi tak nak...HHA...=P..

aku and fatin lepak kat 3utm..mase tu kelas tu kosong...budak2 la ramai..geng2 budak kelas belakang...=='...pening aku...tapi dia memang pandai maen..aku suke tengok...huhu...

tibe2 mate aku silau pulak...macam orang pantul kan cahaya pakai cermin....aku pandang la tepi....rupe2 si kembar tu...eh2...=P...sukesuke dia jewk...tak pasti yang mane satu...coz aku memang betul2 tak cam...huhu..

mase kteorg nak suruh dia maen lagu2 yang kteorg pilih tu...kembar tu cakap.." nie lagu ape nie??.."...ish2....kuno betul la...HHA...padahal tu just lagu never say never justin bieber....gile punye kembar...HHA...btw nie bukan kembar form 4....=P...

.=='...hmm...banyak lagi la citer...panjang sangat...sampai esok tak habis...HHA...adoii..and then yang pasal budak peranakan nie...=='..lagi bangang...dia campur bedak ke tepung dengan kilat....=='...kesengalan terserlah...=P..

tapi aku dah banyak kepale pakai...tibe sorang budak nie pakai..peh ~ !!...bau teloo...=P...HHA...busuk gilee shiall...macam orang tak mandi..ish2....sabar jewk la..huhu...esok kene bawak gitar lagi...harap2....malaun2 tu tak de....hoh0... especially budak peranakan...

hmm...tadi mase balik...kteorg panggil amir suruh maen...boleh tahan dia maen...huhu...lagi2 buat muke tak boleh blah tu...HHA...ape seyh..lawak2...and then KAWAN aku tu and budak kecik a.k.a saufi menyelit time amir maen gitar...

=='...sabar jewk la..and then amir ingat abang farah tu abang aku...=='...ish2....no laa..laen tau.....last year...afif kott cakap yang adik farah tu adik aku....=='....ape seyh korang...HHA...=P....hmm..thats all for today..memang menyeksa betul bawak benda yang jarang orang bawak pergi sekolah...HHA....



♥ Thanks for reading..luv yaa ♥