switch perasaan??..

=='..hari tu switch places...hari nie switch perasaan....HHA...bende nie berlaku time rehat kat sekolah tadi....only eika jewk dengan aku time tu....huh...agak weird taw tak??...eika cakap yang ttuuutt pandang aku sampai aku pergi ke blok baru tu....yang ttteeettt tak pandang pun...


=='....tak nak lah bagitau name or clue2...huhu...so far yang tau pasal nie cume aisyah n eika...HHA...nasib baek...huhu...


hmm..tadi mase at skolah tak belajar sangat...cikgu mesyuarat...=='....bosan gilee...and then farah & asil tak de lagi...haih...aku yang kene handle dak2 nie....asil siap pesan lagi.." jangan bagi GK handle kelas nie...aku nak kau jage..."..


adoyaiii...=='...HHA...yela asil....=)...fyi GK kelas kteorg memang GK tahap gaban!!...HHA...dia memang annoying..errr...=='....memang ramai dak2 3wukm boikot si mamat GK n TB nie...huh...aku rase kan dia nak jadi macam wan kott....banyak mulut...HHA...tapi wan tak macam mamat nie...=='..


cakap pasal wan...XD...HHA...first time aku tengok dia botak....=='...weird gilee...ramai cakap cam toyol...HHA....ape seyh....ok dah la...nak blog-walking....=)....bubbye...


xoxo

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥