eeeuuuuwww!!.....XD

errr....=='....macam shiall la hari nie....=P...HHA...pagi2 dah nampak malaun2 tak gune tu...ishhhh....puihh....HHA...budush kaw...=P..siyezly...spoil mood aku jewk...huhu..and then time rehat nampak lagi...=='...sabar2...huhu..kadang2 aku terpikir jugak...


..sejauh mane aku larikan diri daripade dia....dia tetap ade...

HHA...=P...ye la...coz kte satu sekolah...and then satu sesi...=='...kalau lah ade form 4 sesi petang...kan bagus...=P..pastu lepas rehat aku and eika borak2...coz tak de kerje...hoh0...dasar pemalas!!...XD....


kteorg cerite pasal tttttuuuuuuuuuuuttttttttttt....HHA....=P...mane leh bagitau...bocor tau....huhu...dia memang minat ttuuttt pun...yang aku tak sangke...**** pun minat gak...=='...weird gilee....coz **** dah ade pakwe...wa lau wey...HHA....siyez aku tak sangke,,


huhu...banyak lah kteorg cerite2...and then bawang dengan makwe dia dah putus....ish2....kejap jewk kott couple...and then dia boleh couple dengan ***** plak....=='...ape seyh...kau ingat kau tu hensem sangat ke??...puihh....dasar bawang busuk!!...=P...HHA...amik kau...puihh...=='...


ish2...ape nak jadi dengan diaorg nie...HHA..dah2...stop merepekING...huh..and then balik tadi aku and aisyah ade la borak2...pastu tercakap pasal ____....HHA..memang betul pun...aku suke quotes nie..


..walau sebanyak manepun kite benci seseorang tu....
..rase sayang dalam hati kite pada dia tetap ade...


xoxo

p/s: kenape rase sayang tu ade??...itu kite tak tahu....HHA....<< ayat farid....XD

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥