dizziness

=='..dizzy coz of ttuuutt..HHA,...nanti aku citer yee....huhu...firstly..kat sekolah tadi...tak belajar sangat...just belajar sejarah & geo....=='...rase macam PMR nie tak wujud...HHA...=P...hmm...tadi mase seni...cikgu haziq tak masuk....tapi mase balik tu aku nampak dia...=='...ish2..mane la cikgu nie pergi ek??...HHA....


mase tu kteorg bincang pasal baju kelas...asal nye nak wat warne hitam & kuning..macam jersi malaysia....and then ramai tak nak....hmm...pastu kteorg tukar la biru syahbandar & hitam....cantik!!...HHA...aku suke...and then bile tanye budak2 cine....dia nak purple & hitam lah...purple & pink lah...pink & coklat lah...=='...sabar jewk aku time tu...


naek gilee tengok kerenah dyeorg...==''...ape seyh pink...gelii aku tak tak....=P...HHA....last2 kteorg mintak pendapat cikgu sermiah...and then keputusan muktamad....baju purple cair....line dia warne hulubalang....tulisan hitam...=)...


aku dapat rasekan yang baju kelas tahun nie gempak shiall...HHA...=P....lagi2 kalau semua pakai...and then jalan same2....wah!!....sederet pakai baju jersi purple...BHAHA....=)...tak sabar seyh...hmm..name kat baju tu aku tak tahu nak letak pe...confuse...=='..

  • ieza
  • scha ieza
  • pye
=='...tak tahu meyh nak pilih yang mane...hoh0...banyak sangat pilihan...ieza common...pastu scha ieza..tak macam penuh pulak...dah la tulisan dia besar...=='...


maybe i pick pye...HHA...weird....sekarang nie..bertambah2 orang panggil aku "pye"....huhu...and as usual lah..no aku pilih 07....=)...becoz of.....Cristiano Ronaldo....XD...bla..bla..bla..hari nie 2 kali aku ternampak dia...huh..sabarr jewk lah...and aku akan ikut nasihat fara....


buat stupid jewk


=)...ok fara...i will try my best...if i see him....just buat stupid a.k.a bodoh...>.<....HHA...=)...hmm...thats all for today...=)..next week hari isnin....befday zainab anak zakaria....=)..wah!!...happy seyh...huu...hope kejadian last year tak berulang...plus 18 april....bukan befday zainab jewk...


ade lagi satu tarikh.....tarikh yang aku menyesal aku cakap YES kat dia....=='...sabarr jewk lah...=)...ok2...stop merepekING...huhu...3.30 ade study group...pukul 8 ade tusyen bersama murad....XD....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥