switch places??

=)..hye korang....huhu...penat taw hari nie...ke sini..ke sane..ke mane2....HHA...=P..mrepek jewk....bad luck pun ade...=='...haih...and kekeliruan....hoh0...=P....yang switch places nie pasal sepasang kembar yang aku kenal..=P...ayat tak boleh blah seyh...HHA...first2 aku nak citer pasal program tadi..


huhu..tadi mase agame...kteorg gabung 4 kelas...3um - 3utm...=='....bawang ade...budak hipokrit ade...minah bajet ade...HHA...stress aku...=P..time KH lagi lah....ngantuk gilee...mate aku nak tertutup dah....but aku gagah kan diri bukak mate aku besar2....HHA...siyez ngantuk gilee...dah la belajar simpan kire...susah gilee babeng...=P..


bla..bla..bla...koko pulak..huhu....time nie lah kekeliruan berlaku...=='...mule2 nye as usual lah....fahmi pakai baju pahlawan...fadhli pakai baju putih....so aku buat stupid jewk ar....takkan nak tengok jewk dyeorg..huh....pas beberape minit cikgu azila dah sampai..


=)...and then pergi tunggu ustaz ape entah name dia...lupe pulak....XD....kat kantin..ustaz tu yang maenkan kapal terbang control tu...huhu..bez taw...tinggi lak tu dia terbangkan...=)..mase nak tengok ustaz nie terbangkan kapal terbang...fahmi jewk yang ade kat situ coz...fadhli masuk kawad...=='....macam tak caye jewk...XD...


so aku tak kesah lah...fahmi jewk....aku tak de hal dengan dia...so wat stupid lagi sekali...HHA...=P...tapi dia tu boleh tahan lawak la jugak...tak habis2 nak cakap.." ke tepi...ke tepi.." macam usop dalam cerite hantu kak limah....XD...budush jewk...HHA...


aku tak ley tahan siot...dah lah muke tak boleh blah...=P..and then dia tengok aku pastu tersengih2....=.=' <----....macam nie muke aku taw tak??...huh..HHA...siyez aku pelik gilee....selalunye fadhli yang macam tu...so aku biarkan aje....huhu..malas nak amik tau...


pastu mase dia sandar at tiang lampu tu..terpandang2....aku pun tengok lah dia....once again...dia tersenyum macam kerang wangi...HHA...=P....ape seyh...hha...pelik gilee..=P...and then aku bagitaw aisyah....pastu aisyah pun tengok2 kan jugak si fahmi...


dia pun cakap bende yang same....=='...aiy0o....huhu....macam betul jewk....HHA....patut lah sebelum2 tu aku ade rase macam something...=='...maybe diaorg switch places....hmm..tu jewk yang aku dapat pikirkan....=P...


haih2....masalah problem betul lah...XD....mrepek2...untung jugak ek kalau ade kembar...kalau sorang malas nak pergi koko...suruh sorang lagi pergi...wa lau wey...HHA...=P...ok2...aku nak out dulu...nak pergi jalan2....=)...bubbye....=)..xoxo..


p/s: yang pasal bad luck tu...malas nak cerite...bengang shiall.....=='
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥