K.A.W.A.N

=)...bez kott hari nie..
tak terkeluar punn perkataan shial tu...
HHA....walaupun banyak kali aku 
nampak muke kawan aku tu...=P
...hmm..tadi mase perhimpunan lame gile...
penyampaian hadiah jewk..HHA..
terpakse lah dengar...
tadi adin kott.kene berdiri..huhu..
sian kau...tu la..sape suruh tak 
concentrate bile pengetua cakap...=P..

bla...bla..bla..time rehat...
kteorg makan awal...
coz mase rehat nak pergi perpustakaan ade perjumpaan...
mase tengah makan tu...
minah nie jeling semacam jewk kat aku...
=='..pe seyh...aku tak masalah dengan dia...
tak pasal2 kene jeling..peh ~ !!...
dasar anak raje *****....
BHAHA...ci kong...=P..

huhu...mase kat perpustakaan....
boleh tahan lame jugak lah cikgu hawa berceramah....hoh0...
=P..hmm..mase agame...with ustaz as usual la..bez ~ !!...
but next week kott ustaz nak buat ape entah..hafazan eh??..
=P...adoii..taksuketaksuke...=='...
i have my own reasons k...=P..

huhu..mase balik tadi...ok jewk...
nothing special...ternampak lagi kawan aku tu...
HHA...=P...hmm...tu jewk kott...
to that minah yang menjeling aku tu...=)...
HHA...tak paya la cakap...
nanti dia mengamuk...singa punn kalah...BHAHA....=P....


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥