SMK Laksamana champion MSSD 2011

=)....bosan gilee hari nie...so hari nie aku nak cerita pasal MSSD 2011....huhu...tahun nie kte menang lagi....=)...hebat tak??....mesti lahh....laksamana lah katekan....congrats to all laksamana's athlete...=)......


mase tusyen dengan cikgu murad hari tu...dia cakap.." tun habab 15 emas....laksamana 15 emas.." o.0 ..
wa lau wey!!....=='...HHA...tak pernah2 tun habab terer sukan...tibe2 leh seri dengan laksamane....huhu...this all thanks to malini...ape seyh tun habab...dah bagi pinjam malini pun kalah...hoh0....=P..


nasib baeklah laksamana menang...kalau tak kesian cikgu sulor....XD...HHA...tak pasal2 kene berguling dari sekolah sampai ke sekolah "depan tu"...ish2...


walaupun tun habab dah kutip atlet2 dari sekolah lain...tapi kemenangan tetap pada LAKSAMANA....=)....bangge la shiall....HHA...walaupun tahun nie aku tak pergi....=='..atlet2 yang hebat2 dulu semua dah habis sekolah..contohnye~~

  • acap
  • khairi
  • boyak
  • aisyah



aku just pergi time form 1...bez gilee...huu....dari situ lah aku kenal dengan zainab.. asil..haikal...marianna ramai lahh...hoh0...mase tu kteorg dpt baju...it simple but nice..warne putih and then line biru kat tepi...=)...rase rindu pulak time tu...kteorg stay dekat sk sungai mas...


XD...mase tu aku masuk acare lompat tinggi & jauh...but dua2 tak dapat....HHA...macam shial  jewk...huhu...aku kalah coz sehari sebelum pergi bandar penawar...kaki aku sakit...and macam nak bengkak...=='....=P..


ok2...stop merepekING....XD...1 soalan aku nak tanye at sekolah depan tu...


next year nak CURI atlet sekolah mane pulak??....XD....HHA....no offence....
=)

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥