..onion sucks...

=='...what a day...haih...penat taw...huh...biar aku terangkan kenape....hoh0...XD..hmm...pagi2 sampai sekolah lepak kat kelas tunggu member2 sampai...yang sedih nye...minggu nie straight farah & asil tak de....T__T....kesian aku...tapetape...aku ade PA aku sendiri...iaitu ketua perabot 3wukm....XD..pandai2 la pikir siape...huhu...


tadi aku ingat dia dah amik..but tak amik2....aiy0o..lepas rehat baru hantar...=='..ape seyh....mase time geo tu belajar dengan cikgu low siew lee....as usual la kteorg kene berdiri..huhu...and jawap soalan...tapi masuk otak taw dia ajar...huhu..kali nie 3ukm gabung dengan 3utm...=='....bau bawang jewk!!...puihh...HHA...


siyez la..dah la dari tempat duduk aku tu...betul2 nampak dia...puihh....mase jawap soalan tu....memang mengong...HHA....mule2 aku jawap.....and then dia jawap pulak..peh!!...shial jewp....eka cakap..tande2....puihh...=P....otak kaw tande2...


menyesal aku kene kan kau dulu....sekarang nie kau pulak nak menggedik dekat kteorg...=='...sabar jewk lahh..nasib baek lah BM dengan 3um...huh!!...pastu sape entah cakap.."amik semua barang2 bawah meja..kalau tak kene rampas..."....double puihh...=P..ape seyh...tau tak berat nak bawak buku2 tu...=='...


terpakse lah bawak balik..bla..bla..bla...time rehat tu...aku tengok laluan ke blok baru tu si shial tu tak de...lega hati...HHA...pandang jewk kanan...mak aii....macam shiall!!...=P....ade pulak...plus kembar dia n azni kalau tak salah...=='...ape seyh..kan cikgu sulor dah cakap.." pelajar2 form 4....blok dia dekat belakang jewk....bukan dekat blok baru..."...=='..puihh...aku tau kau teringin nak duduk kelas lawa...but HHA....=P...


bla..bla..bla...time BM pulak kteorg duduk at bilik mesyuarat...bez la jugak...=)..pas balik tu terus jage perpustakaan....and then budak2 petang ade buat easy math dekat dalam library....bising dia macam dalam nerake....HHA...what the hell betul lah!!...=P...siyez la...aku boleh jadi gilee kalau sekolah petang...HHA...


cikgu dekat depan...dia menganjing kat belakang...=)...bagus2...teruskan usahe anda menjadi shiall...=P...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥