Ooh Bawang...

=='...ngek kott hari nie....hmm..ok2...let me story..HHA...=P...hmm...first kteorg a bit late hari nie...sampai sekolah pukul 6:52 gitu...so terserempak lah dengan si shial tu...=.='..<-- cam nie muke aku.....haih...thanks for spoiling my mood dude...=P..

and then mase sebelum rehat kteorg ade sesi kaunseling dengan cikgu zakiah & cikgu samsudin....first2 aku ok jewk...last2...=='...ngantuk gilee siot...HHA...nak tertutup mate aku...huhu...dah lah hari nie asil & farah masuk kelas...aku yang kene handle...peh!!...naik gilee aku tengok budak2 nie...

=='...sabarr jewk lah..huhu..mase rehat aku rehat dengan farah & fiqa...=)...pas dah siap tu kteorg lepak lah dekat jalan nak pergi kat blok baru tu...and then ade budak bagi aku information sikit for hari rabu nanti...so aku tulis lah dekat buku nota tu...shera pun cakap lah " wah!!..tengok tu...rajin seyh.."...=='...HHA....=P

mase aku tengah tulis tu...tibe2 kepala aku menggatal nak pandang ke kanan...puihh...menyesal shial pandang..that hulubalang guy and his twins....=='....budush kaw....menyemak taw....=P...sabar2...huhu..aku pun lari lah..tak de kerje aku nak duduk situ....puihh...

and then lepak dekat tangge dekat dengan dewan ape entah....HHA...lepas tu ternampak haikal...cepat2 aku mintak duit aku balik...huhu..coz aku tak de duit pecah so aku bagi dia rm5 sekeping....aku belanje dia singgit....XD...dasar kedekut....=P...tak laa...jangan pikir lain...tu just upah for hantarkan kertas ape entah...HHA...lupe lagi....

entah macam mane BAWANG pun ade kat situ...=='...sibuk la kaw...muak aku tengok...HHA...and then aku duduk lah dekat tangge tu...sementare tunggu penganas a.k.a pengawas tu BLAHH.....hha...sibuk tau..huhu...tibe2 si bawang tu duduk sebelah aku....=='..

triple p..u..i..h..h...=P...ape seyh dia tu...menyampah + meluat...=='....dulu kteorg just kene2 kan kau jewk...nak buat kau perasan yang kau tu ramai peminat...=P...HHA...geli shial...XD...

dah2..=P..huhu...bla..bla..bla...recess dah abis..hhuhuh..hari nie langsung tak belajar..XD...huhu...tadi aku beli surat khabar cine....=='....bukan sebab aku nak bace...huhu...just because page belakang tu ade gambar Justin Bieber...=))....gilee betul aku...HHA....

bukan aku jewk...husnara pun..HHA...=P...ok2....dah2...stop merepekING...huhu...chaw dulu lah...nak tidooooo....HHA...ngantuk gileee....=P...

p/s: bawang tu name baru bagi budak rambut...huhu....=P...




♥ Thanks for reading..luv yaa ♥