Party ~ !!

=)..bez gilee hari nie...memang gempak ar...hoh0...ape yang gempak..itu kite tak tahu...=P..huhu..last2 nanti aku story...=)...first of all..tadi pagi..kteorg buat ujian segak...=)...segak lah sangat...HHA..bukan kelas aku jewk...kelas form 3 laen...and 4uum & 4upm kott...HHA..tak pasti...

just budak lelaki form 4..budak perempuan form 4 rasenye dah buat kott..=)..as usual la...i see him..but aku wat stupid sudah...mesti ingat dia tu kawan....bukan musuh...hoh0...macam nak berdamai lepas perang dunia ke-3...HHA..mrepek jewk..=)..

mase buat naik turun bangku tu..senang...piece a cake...HHA..start from tekan tubi...=='..i hate that..tak suke...sebenarnye aku boleh..tapi malu la siot...dak2 lelaki kat depan...HHA...sabar jewk la...so dapat lah 3...=P...miskin markah betul lah..hmm..and then..nothing special happen..


cume mase rehat tadi..kteorg berposing maut la jugak...BHAHA..=P...kteorg habis ujian segak awal coz kteorg group pertama perempuan..=)..bagus tak??..=P..sementara tunggu rehat...amik la gambar2..


aku posing cam daq kecik kembar tu...tangan kat mulut...and satu lagi wat peace...=)..awww.....member2 aku yang bace post aku semalam...cakap memang comel...HHA..yes2..i agreed...=)..tapi ieka cakap yang lagi satu comel..=)..HHA..tak kisah la..hoh0...ade tak sape2 ley bagitaw yang mane satu hulubalang...and pahlawan...HHA..=P..

time rehat pulak..kte join wany sambut birthday haikal..wah ~ !!...siyez sweet gilee...wany buat kek tu sendiri taw...sedap pulak tu...=)...heart shape..=)....and then kte nyanyi ramai2...hoh0...pastu haikal potong kek...and then saling suap-menyuap... =)....wa lau wey....sweet gilee seyh...=)...comel sangat......

bla..bla..bla..kteorg just sambut…haikal jewk….asil tak pun…==’..dia touching semacam jewk..HHA..lex asil…mase kau akan tiba..BHAHA…=P..hmm..lepas tu mase science…kteorg buat experiment…and then masuk bab lain…silicon compound…mase tengah tengok slide show tu…tibe2 keluar satu gambar nie…gambar bra silicon…==’..

agak weird yee..HHA..eika aku syorkan kau pakai…=P..HHA..jk…tapi tak elok coz boleh menyebabkan barah…lepas science abis…kteorg belajar agame…with ustaz khir…dia agak gelap yee sekarang nie..HHA..biase lah tu..kawad jewk..=)..

bez la..HHA..dah lame tak belajar..hari nie kteorg belajar solat terkejut or name saintifik dia solat tahajud…HHA..siot jewk..hoh0…and then ustaz cerita pasal tapir a.k.a cipan a.k.a tenok…HHA…sampai termasuk cerita babi…==’…weird gilee…sejak bile tapir and babi cousin..BHAHA..=P..

pastu cerita pasal doa yang nak dimakbulkan…tak salah aku haziq kott tanye..kalau nak mintak orang tu suke kan kte…=)…HHA…haziq2…huhu…pastu ustaz cakap boleh…tolong bukakan hati dia..untuk terima diri dia…ape entah…lupe seyh..HHA..=P..

banyak betul tips2 nye…HHA..bla..bla..bla..kteorg balik…=)..and the party begins…HHA..kteorg bawak kek turun..and then berkumpul kat dewan kat block baru tu..=)..masing2 keluarkan camera..hoh0…pastu sesi pembalingan tepung bermula…XD

I like this…HHA…habis tudung aku..da la warne hitam…jadi putih terus..=)…bez gilee nak mampus…XD…birthday party kat sekolah yang paling bez..HHA..=)…tepung berterabur kat situ..tak de sape kemas…=)..yeah ~ !!...bagus betul..=P…

And then…tibe masenye untuk balik…hari balik naek bas tambang..==’..adoii…=P…coz parents aku pergi balik kampung…malam nie im alone…tak de sape nak teman..HHA..gedik shiall..=)..bla.bla..bla..sampai jewk kat bustop tu…bas pun datang…yang bez nye..bas tu kosong sampai saujana..peh ~ !!...hebatt…khas untuk kteorg jewk..=)..prasan..=P..

Pastu kteorg jalan sampai rumah fiqa…and then mak dia offer a ride…so trime jewk la..tak baek tolak rezeki..=)..mase kat rumah fiqa tu..kteorg sempat tengok 2 cerita…saw 5 tak salah aku…and then wujud 4 tabu kott..entah laa..lupe..=)

Cerita hantu seyh…ade yang nampak real….hoh0…=P..lepas lepakING kat rumah fiqa..kteorg balik la rumah…=)…the end…HHA…mrepek sudah…=P..happy heart mummy daddy aku laa…HHA..==’..

Penat seyh hari nie…macam hal..=)…nasib baek esok cuti…XD…ok la..nak chaw dulu…kerje kursus geo kene hantar next week…==’…sabar jewk aku dengan cikgu tuh…=P..gambar2 yang aku amik tu..maybe malam aku baru masuk kan coz...tadi amik gambar sampai battery habis...HHA..=P..bubbye guys..


xoxo


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥