..Jealousy..

=='...penat la hari nie....HHA..penat semalam tak habis lagi..=P...hmm..nasib baek hari nie..masing2 malas nak pergi koko...=P..today macam =.='...HHA..siyezly...makin lame..makin &%&.....=P...bad word....sabar jewk aku dengan kau...huhu..


tadi banyak kali aku terserempak dengan dia...=)...its okay...i'll will get used to it...huhu...tadi macam2 cerita aku tahu...huhu..cerita ape..itu kte tak tahu..HHA..=P...tadi mase KH aku siapkan kerja kayu aku...buruk taw ~ !!...HHA...tapetape..asal kan aku siap...=)..


mase rehat...ok jewk kott..HHA...bla..bla..bla...mase math with cikgu sermiah...huhu..hari nie kerja math banyaklah jugak..nasib baek senang...hoh0...=P...tadi belajar BM dekat class form 6...wah!!..sikit jewk budak kelas tu...aman jewk..=P..


block form 6 tu dulu kelas form 1...wah!...teringat mase tahun 2009...HHA..gedix sudah...=P..pas habis belajar tu...cikgu juhana tanye.." faiza..semalam best tak pergi terbang..."...=)...bez cikgu..kalau cikgu join mesti gempak...hoh0...XD...


mase agame....ustaz tak de...coz gi kawad...hari nie dyeorg bertanding...=)...chaiyok yaa korang...HHA...=P...hmm...balik tadi hujan lebat gilee...peh!!... sejuk siot...HHA..ley beku taw....=P..nampak sangat menipu...=='...hmm...and then aku..farah & fiqa cerita2 la....sementara tunggu aisyah...


macam2 la aku dengar..one of the story yang dyeorg cerita buat aku jelez + geram + sedih...T__T...no one knows cerita aku nie...hanye aku and diari aku jewk tahu...hoh0...top secret!!!....XD...=)...


hmm..ok la..chaw dulu...still rase jelez + sedih....HHA...dah2..jangan mengedik...=P...bubbye...


xoxo

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥