you make me so . . .

=='...huh..macam2 kes seyh...HHA...first of all today macam shial kott...HHA...bukan sebab aku nampak muke kawan aku....=P..hmm...macam hal la..geram de,...hoh0...perkara ngek hari nie ~~


tadi mase naek rehat...kteorg nak naek cepat coz mase BM....cikgu juhana tak suke orang lambat2...huhu..on the way naek tu...ade 2 orang mamat jalan lembab gilee..cam cipan...HHA...=P..aku kenal orang tu...dia budak peranakan...HHA...saje jewk dia jalan lambat2...=P..


farah cakap " cepat la ~ !!..". zainab & aku punn sound dia gak..tapi dia still buat bodoh...=='..pe syeh...and then sampai kat tingkat 3...still jalan macam tu...pastu zainab lalu celah dia...ok jewk....time aku lalu....dia ley himpit aku at dinding...=P...


=='....sabar jewk aku....budush betul....HHA....time geo da abis..aku and farah pergi hantar 2 peta besar at bilik cikgu...kene kacau lagi dengan si budak peranakan nie..=='..mase kteorg nak lalu tu...dia saje jewk...buat halangan kat situ dengan kaki dia yang lawa tu...HHA...tak punn...=P..


time farah lalu...dia tak kasi..so fara ketuk la dengan peta besar tu..HHA...cian dia...da la pukul at tulang kering..=P...padan muke..=='...time nie yang aku tak suke nie...time aku....


aku lalu belakang dia coz depan dah mampat...HHA..kaki panjang...=P...pastu dia boleh sandar kebelakang...bontoxx dia kene aku seyh...eeeuuwww...sekeley punye mamat...HHA...


HHA...=P...budush seyh...and then mase jage perpustakaan...kteorg kene cat 2 rak...=='...adoii...first cat...kain & tudung aku kene sikit...pastu aku bersihkan lah....second time cat...terkena lagi...kali nie kat kain jewk....aku bersihkan lagi...


third time aku nak cat...kain aku kene lagi..,this time...banyak ~ !!...=='...sabar jewk la....bau aku da macam pakai thinner as minyak wangi....HHA...=P...punye la banyak aku pakai....T__T...da la kain tu kain fav aku..tudung punn same...adoii....HHA...=P..


kalau tak dapat markah kerja amal nie...memang aku bako jewk sekolah nie...HHA...=P...mrepek..hmm...i think thats all for today...HHA...esok koko...ade kelab...=)...sukesuke...huhu..bukan sebab ade kavvan aku tu...sebabnye ade la..aku memang suke pergi kelab daripade persatuan & sukan....hoh0...=P..
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥