Happy Birthday Zainab!!

yeah!!...today birthday zainab...yang paling bez...HHA...coz kteorg plan macam2...miahaha...=P...plan2 kteorg kejam...hoh0...siyezly walaupun kejam....tapi bez la...sekali sekala kena kan orang...=P...first of all...aku nak cerita pasal birthday zainab yang meletopp nie dari pagi sampai balik....XD...


hmm...plan kteorg yang first ade r...pulaukan dia...=='...agak kejamm...=P...HHA....akhirnya kte berjaye baut plan no 1....zainab tadi rapat dengan aina...HHA...


and then mase rehat...kteorg kene pergi perjumpaan kelab penerbangan kejap...yang sedihnye...farah & zainab tak dapat pergi....coz budak2 kelab lain dah masuk...=='...i repeat again...KELAB LAIN!!...means...kelab zapin..kelab spbt...=P


ape seyh.....sedih gilee aku...and aku dapat rasekan esok akan jadi hari yang paling BORING!!...=P...memang la bez kan dapat pergi klifa...senai airport and so on...tapi buat ape pergi sane tak de kawan...=='...kesian aku...nasib baek aku dah ade patner dalam bas...hoh0...


macam siot jewk budak2 kelab lain nak join penerbangan...=='...huh..sabar2...aku dapat bayangkan suasane esok at dalam bas...penuh dengan kegedikan + muke tak boleh blah...T__T..menyesal seyh!!...=P...kesian farah & zainab...kalau next year buat lagi...aku dah tak ley join..T__T..


ok2...stop merepeking pasal tadi...huhu...and then kte sambung pasal zainab...plan kte yang no 2...ialah meluahankan perasaan tak puas hati kat dia....hoh0...yang nie lagi kejam...kteorg cakap2 la pasal yang buruk2 pasal dia..padahal tipu jewk...=P...


last2 dia nangis mase kte nyanyikan lagu happy birthday kat dia...wah!!..touching shiall...HHA...=P....lepas sesi touching2 nie...kte buat pesta air...HHA..=P..habis baju aku basah...=='...sabar jewk lah....=)...ok2 la...nak blah dulu...PEKA science kene siapkan esok...XD...


xoxo

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥