Talent time

=)...what a day,,,HHA...macam2 hal jadi...huhu...tadi mase KH...aku just tolong2 orang yang belum siap kerja kayu...coz aku dah siap ~ !!....HHA...gedix sudah...=P...huhu...orang perempuan kalau buat kerja kayu..mesti terketuk jari sendiri kan??....=='..ke aku sorang jewk...HHA...sian tau aku..lebam meyh jari...=P..

hmm..time sejarah..cikgu azila ade la bagi tips2 sikit...yang bez nye...cikgu azila love justin bieber...=)...wah ~ !!...caya lah cikgu....=)..terbaek...HHA...=P..and then time BM cikgu juhana tak de...pastu farah datang kelas aku and cakap..panggil farah sahib...pergi 3upm...cikgu azila nak jumpe..

so pergi la..hoh0...kelas budak peranakan tu...=P..cikgu cakap...cikgu nak amik buku skrap kelab penerbangan kita...and then dia bagi sorang rm10....=)....siyez tak sangke..mase tu kteorg..." eh2..cikgu tak paya la..."...hoh0..membajet ikhlas konon...HHA...=P..

cikgu cakap ambil jewk la...coz group kteorg jewk yang buat yang laen...hampeh ~!!...HHA....and then mulut aku menggatal nak tanye.,. " cikgu cakap dapat rumah bungalow barbie..."...pastu kteorg ketawe....HHA..pe seyh...cikgu punn ketawe sekali...=)..

and then budak2 3upm..tengok jewk kteorg...HHA...jelez la tu...HHA...i know ~~...=)...anyway thanks yaa cikgu azila....huhu...=)...bla..bla..bla...balik ~ !!...hoh0...walaupun hari nie tak de perjumpaan kelab...tapi aku and farah bincang pasal talent time hari jumaat nanti...macam2 idea keluar...at last kteorg dapat hasil kan yang terbaek...hoh0...harap2 gempak....yang beznye abang farah a.k.a sean kingston laksamana...maen gitar for kteorg...=)...terbaek ~!!.. boboi boy...=P..

hmm...ok2...tu jewk kott kemerepekan aku hari nie...huhu...esok aku nak bawak gitar...and topi ala-ala bruno mars...wah ~ !!...=P....huhu...ok2..bubbye..

xoxo

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥