kau ingat kau sape??!!..

=='...geram siot hari nie...=P..hmm...nanti aku cerita...tadi mase kat sekolah tak belajar pun..=='...ish2....siyezly...aku rase PMR nie tak wujud...huhu...and then banyak kali jugak lah...aku ternampak dia...but aku ikut nasihat fara...hmm..insyaallah aku dapat ignorekan dia 100%....tadi aku cume mampu 20%....BHAHA....=P..

dah lah cikgu tak masuk....and then kteorg buat kerja gilee...HHA...kerja gilee yang first ade r...buat bentuk love gune kertas....and then tulis lah luahan hati....XD...bez tw...HHA...=P...fara as usual la...pasha forever...=)...happy for  you guys...

kerje gilee kteorg yang kedue...maen air....BHAHA...=='...siyez...memang childish...huhu..tapi bez gilee...HHA..tapi cian fara...baju dia basah....sssseeexxxyyy...XD....huhu...asalnye...asil letak air dalam pencil box eika.....and then fara simbah air tu kat asil...pastu kte perang!!...>.<....HHA....bez2...=)..

pastu mula keSHIALan dia...air yang kteorg maen simbah2 tu...terkena kat meja **....sikit jewk kott...and then dia cakap.." hey..awak tengok saye punye meja...pergi ambil tisu...lap!!.."...puihhh...=P...diva gilee seyh..kau ingat sekolah nie bapak kau punye...fuck ar!!.=P..

and then eika lap jewk...nak lega kan si shial ni punye hati....dia cakap lagi.." lap sampai kering.."....k***k kaw la..puihh...mane boleh kering 100%....ape seyh..tunggu jewk ar dia kering sendiri....and beg kau tu KALIS AIR ok....bodoh shiall...bukan nye serap pun...=='...

sabar jewk aku time tu...aku and fara dah cakap macam2 kat dia....tapi still buat perangai shial..bodoh gilee...and then nak maki kteorg pulak coz maen air...GTH laaa....korang maen lari2...keluar masuk kelas boleh pulak....lagi macam shiall perangai...=='..

huh...sabar ieza...=='...siyez aku cakap memang ngek dyeorg tu...pastu balik nak nangis...puihh...=P...amik kau...ape seyh...gedik gilee...

hmm...ok2...nak stop merepeking....=P...huhu...esok ade S.E.P...XD....huhu...bubbye...=)..

xoxo

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥