..anda comel..

sape??....hoh0...lek lu...aku nak cerita nie....huhu...tadi mase dekat sekolah...fara cakap yang dia dah jumpe FB..budak rambut...so..bla..bla..bla...balik rumah aku terus menghadap laptop aku....bukak FB...cari name dia...hoh0....at last aku jumpe...

yang weirdnye...dia dah lame add aku....=='...baru aku perasan...ish2...huhu...aku tak pernah tau pun...=P...gambar2 dia....hmm...boleh tahan comel....huhu...gedik  betul minah nie...=='...tak de la...and then aku tengok lah gambar2 dia....tibe2...aku nampak gambar dia time..lawatan pergi JB tu....o.0....punye terkejut aku...

=P...tak de la terkejut sangat...huhu...tapi aku tak nampak lah dia...and dengar cerita....dia pernah couple dengan ****.....T__T...sedih tau...huhu...pade aku **** tak lawa pun...biase jewp...=P..siyezly la...=='...

hmm..tadi dah dapat keputusan ujian..BM & BI jewk....yang beznye due2 A.....=)....happy gile....huhu...yang tak beznye....due2 A miskin....=='....A miskin means tepat2 80....=)...tak pe la....next time aku buat betul2...dapatkan A kaya...hoh0..

dah2...nak chaw dulu...mau lihat budak rambut punye gambar...miahaha...XD...huhu...bubbye guys....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥