shial kaw mak cik!!

errr...=P...tak de mood ari nie...why??...ugh...ade lah...macek tuuu...mcam shial...peh!!...=P...hmm...let me story..=='...lepas jewk habis tusyen kat sekolah tu....terus jalan kaki pergi MDKT....dah la panas...terrrrpakse jalan ke sane...coz nak buat kerje kursus sejarah....


punye lah jauh...from laksamane to MDKT....plus..time tu panas gile....=P...and then dah sampai tu...pergi lah masuk dalam..then kteorg kena tunggu sampai pukul 2...so tunggu jewk lah..bla..bla..bla..pak cik guard tu ajak lah naek atas....so sampai jewk kat atas...ade lah sorang macek nie....N*****A...name dia...dia tanye..


" nie dari sekolah mane nie??.."
" smk laksamane.." ain cakap..


and then..ape entah ayat dia..aku lupe...pastu farah nak mintak pamplet..tapi tak de...so tak pe lah...


" kteorg nak senarai name2 tu.."
" cube cari dekat laman web majlis nie..semua ade.."
" tapi tak detail sangat..." farah cakap..
" suke2 awak je cakap tak detail...kat situ semua ade..." macek shial cakap...dengan nada yang kuat + marah..=P..


=P...amende lah!!....orang tanye elok2....balas marah2....macam shial....eh2...bukan2....dah macam shial pun...fuck r....=P...aku nak jewk cakap..


" mak cik....kteorg dah cari...tapi tak de...takkan tak boleh bagi name orang tu...ape susah...kalau malas nak kerja....balik rumah la..makan..tidur..makan..tidur...besarkan badan mak cik lagi..biar macam ikan buntal!!..."


kalau ikutkan hati...aku memang dah lame nak cakap macam nie...tapi aku kena jage maruah sekolah...kalau aku cakap cam tu...ape pulak dyeorg cakap pasal budak2 laksamana nanti....=='....sabar je lah....last2...kteorg kena halau..peh!!..budush kau...HHA...and then..time dalam lif tu...ade sorang pak cik tu..dia cakap.


." laen kali..kalau nak datang sini...3 hari sebelum tu..kene buat appointment...puan **** memang macam tu..garang sikit.."...


sikit??....hello??...banyak taw!!..peh!!..kalau aku lagi tue dari kau...memang makan penampar..penyepak..aku jewk macek nie...haih...=='...HHA..and then on the way keluar...kteorg terserempak dengan budak sekolah *****...one of them..kawan kteorg  time darjah 6 dulu...so dia tanye ape entah....so aku cakap la..


" tak boleh doe..kena buat appointment...entah macek tu..shial ^*&..." HHA...
tibe2..daq cine menyampuk.." tapetape...kte pakai baju sekolah....ade surat kebenaran..."


peh!!...shial ek kau....nak mintak penampar free daripade aku...=P...ape jewk kalau pakai baju sekolah...=P...go to hell lah!!...dah lah ketod....aku ketuk kepale kau....bertmabah ketod....=P..shial habis!!...=.='...


hmm...sowi ye..hari nie ayat macam shial...HHA.....macek tu punye pasal lah!!...>.<....huhu..ok2..cool down ieza...=)...u smile..i smile...HHA....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥