budak rambut vs budak peranakan..

( tajuk cam shial..)..=P...hoh0....budak rambut pulak kali nie...budak peranakan dah outdated...=P....haha...tak de la....just saje2 nak bagi gelaran...yang aku terkejutnye....bukan aku..farah and annisa cakap dia comel...fanggi and the geng pun same....huhuhu....

tadi mase budak rambut lalu depan kelas kteorg....fanggi cakap.." Kěài la.." pastu dia panggil pang khai chin....hoh0....so budak rambut boleh dikategorikan as budak comel....HHA....BTW...Kěài..means cute...comel...huhu....


bla..bla..bla mase rehat pulak...=='...dia..afif and sape entah lagi...lepak kat jalan keluar for budak2 blok baru...so aku tabah + gagah kan diri aku lalu kat situ....peh!!..hanya tuhan saje yang tahu ape aku rase....and the dia nyanyi.." jangan pandang-pandang.." budush kau...da la suare tak sedap...kote banjir disebabkan kau la....haih....XD...


hmm...hari nie ade koko...so balik lambat...ternampak la si shial tu lagi...=='...sabar je la...huh...and then time makan tu...aisyah cakap pasal that mamat...muke aku terus jadi macam nie..=.='...hmm...dia cakap.." fad krim salam.."...=P....pffft....whats the point dia kirim salam kat aku??....haih...weird betul la...


kau amik je la dia...ape susah...lagi pun dia kau punya first.....=P....mampuz kau la..malas nak masuk campur....sabar ieza....sabar...you'll will find someone thats 100 times better than that fuckingidoitboy.....pfffft....WTF...but now...concentrate on your study....huhu...belajar betul2...=)...chaiyok ieza.....haha...=P..


ape lagi ek??...HHA....oh yee...sebelum terlupa....esok mula lah kePOYOan kat sekolah laksamane....why??....hmm....kite kena pakai tudung PUTIH...you know....PUTIH...WHITE....=P...kenape la baru sekarang nak suruh??...sebelum2 nie....tak kesah pun...hmm..ape kes tiru tun habab...=='...


=P....HHA..dah2...aku dah malas dah nie....huhu...nak study...coz nest week ujian...aku cakap dengan mama aku..." maa...kalau dapat 8A...belikan phone tau..."...and my mama say yes...hoh0....so akan kubuktikan....XD....insyaallah aku dapat 8A.....=)..
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥