bOmBAsTiC....XD

...baru jewk pas balik daripade kelas..penat lah jugak..tapi bez tau...first time belajar bi dengan cikgu harmaini...=)....banyak lah jugak perkataan yang bombastic....yang dia bagi...huuu...XD

  • rejuvenated ~ fell fresh
  • mercilessly ~ tanpa belas kasihan
  • shattered the air of gaiety ~ situation when an object breaks into pieces
  • trepidation ~ great worried
  • swerved ~ terhuyung-hayang
  • ambling ~ walk/move slowly
  • contemplated ~ fikir dengan sungguh2
  • maneuvering ~ memberhentikan
  • predicament ~ nasib/masalah
  • threw snide remarks ~ annoyed action

tu lah perkataan bombastic...huhu...next ujian...aku gune benda alah nie...biar up sikit markah aku....hoh0...and then bm...as usual dengan cikgu juhana...bla..bla...bla...kteorg balik...on the way nak keluar tu....budak2 laki macam...err....=='...HHA

tak habis2 nak perli kasut aku....aku tahu kasut aku lawa sangat..tak paya lah nak kutuk....HHA...prasan jewk lebih...=P...aku just pakai kasut high-cut...ade ape2 yang weird ke??...huhu...tak pun....dak2 perempuan lain...pakai sandal....aku jewk kasut...dah la kasut...high-cut pulak tu...HHA...i love being different...=)..

hmm...ok la...stop sampai disini...aku nak rewrite essay tadi..huhu..rajin tak aku??...=P...HHA... 

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥