malu laa!!...

=='...bengang seyh hari nie...huuu...why??...hmm....meyh sini aku nak story...HHA...hari nie kteorg lontar peluru...so pegi la padang kat sebelah TH tu...bla..bla..bla...time aku pulak...ok tau...dapat 1 markah...HHA...walaupun tak seberape...tapi aku dapat la jugak sedekah kan markah for panglima....hoh0...

hmm...so pas habis lontar peluru...kteorg pegi la lari 400....=='...hmm...sedih seyh...HHA....mase aku tengah lari tu...si hulubalang tu tengok jewk...peh!!...bengeng betul..=P...and then aku lari...lari...and lari....haha...dah sampai kat 300m kut....aku KO....=P...

buat malu je tau...and then PBSM angkat...=='...malu2.....dah lah semua lelaki....aku perasan sorang jewk...hmm..sape ek name dia...huhu...hamizan..form 5 kalau tak salah lah.,...HHA...at that time...hanya tuhan saje yang tahu ape aku rase...dah lah tak boleh nak bernafas...cam nak MAM***.....=P..

and then...bile kat mane entah...kaki aku krem...peh!!...menambah kan sakit aku la seyh..haih...pastu cikgu zahura..kalau tak salah....ade kat sebelah aku....thanks yaa cikgu...coz tolong saye tadi..hehe....pade mase tu jugak..aku terdengar suare seseorang manusia...aku kenal sangat suare tu...tak paya tengok muke dah tau...hmm..sape2??

jeng..jeng..jeng..=P...si fadhli la...sape lagi...dia cakap.." hye teacher.." kat cikgu zahura..." faiza ok tak??..."..=='..budush kau....tengok pun tau....HHA....and then...dia cakap lagi ~~

" cikgu..dia nangis eh??..."
"tak de lah...dia tengah tahan sakit...dah2....kamu pergi tempat lain..jangan sibuk dekat sini.."
" alaaa cikgu..."

=='....aku kat situ dah macam hape entah....=P....ngek ngok betul....kesian aku tau...dah la menatap muke dia jewk....peh!!...tak tahan la shiall...hmm...and then mase rehat...farah terjumpa budak rambut punya wallet....=)...pastu kteorg tengok IC dia...HHA...comel tau...muke suci lagi...hoh0..

bla..bla..bla...mase sn ke math...cikgu tak de...so aku..haikal..arivin..husnara...borak2 la....weird tau diaorg..HHA...yang pastinye lawak...one of them ade r..pasal ketinggian....mase form 1 dulu....aku lagi tinggi dari dia....sekarang nie...dia lagi tinggi dari aku...HHA.....cepatnye tinggi...XD...

hmm....hari nie ade tusyen math...peh!!...tak macam penat pulak...dah la kepale aku pening lagi...(skit jewk kut..)..=P...and kaki kanan aku masih terase sakit..coz krem...=='....tapetape...aku akan tabah...coz next week ujian....8A wait for me!!...huhu....tu jewk la kut..HHA.....esok maulidur rasul....dia jemput imam muda topek a.k.a taufik....hoh0....
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥