he is everywhere!!...=P

T__T....guess who??...that twins lah!!....demam seminggu aku lepas peristiwe tadi....huh...=P...cerita dia macam nie....tadi lepas balik daripade kenduri kawin yang paling boring dalam sejarah hidup aku...Hoh0...singgah econsave jap...nak beli some stuff....so aku and mama aku pergi lah lepak at kedai tepi butik peace tu...aku order chocolate blog...fav taw....HHA...

bla..bla..bla..mase nak balik tu....kteorg ikut jalan belakang...tak tahu lah kenape...kepale aku tibe2 terpusing kearah dalam tempat yang jual buah2 tu....peh!!...shial jewp....aku terrrrrrrrrrrrrrrrnamapk dia....aku tak pasti siape...fadhli or fahmi...susah nak beze....=='...dia pakai baju putih mase tu...and then dia pandang aku macam hape ntah...macam tak pernah nampak orang....=P...

budush kau...terkejut shial aku....aku pun blah secepat mungkin....sampai jewk dekat kereta....=P....menambah shial betul lah...kereta dia parking belakang kereta aku...T__T....ish2....terkejut setengah mati...HHA....JGV 8164....takkan aku lupe no kereta kau....=='...

harap2 dia tak cam aku...aaammiiiinnn....=)...kalau dia cam pun...=='....aiy0o....hmmm.....memang shial la hari nie...and hope2 yang budak yang aku nampak tu fahmi...HHA...aku lebih rela dia tu fahmi....kalau fadhli.....=='....sabar je lahhh.....=P...

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥