>.<'

budush betul..huhu..tak tau nak letak tajuk...HHA..tak paya la...tak penting pun...huhu...hari nie tak pergi tusyen bi pun....T__T....agak sedih yee...sowi yaa teacher...next time saye janji saye datang....=)...kteorg tak datang pun bersebab....coz afiqa sakit perut...so kena la balik..baik kan aku??..=P...tak punn...and FYI..tusyen tu PENTING..it is something...not nothing...maybe its mean nothing to you...pffft...=P...


hmm..tadi time rehat...=='...tak paya la cerita...buat sakit hati...and sebelum naik kelas tadi...dapat jumpe budak rambut....=)...wah!!....lagi comel dari jarak dekat...HHA...tadi aku bawakan buku science process kelas dia...farah suruh bagi kat dia jewk..so aku bagi la..


" nah...science process..kelas kau punye.."..
pastu dia buat muke blur.." aku tak tahu.."...


=='...HHA...pelik seyh dia....btw dia memang comel pun...=P...

tomorrow!!...=)...hari yang aku tunggu2...huhu...esok ade sukantara....and rumah panglima ade lompat tinggi & jauh....wa lau wey!!....due2 lompat tu...my favourite la shiall....hoh0...tak sabar seyh....=P...aku harap sangat dapat sumbang mate...kat panglima...=)...biar panglima no 1....


bubbye 
satria...temenggung..bentara...syahbandar...
pahlawan..wira..hulubalang....
chaiyok panglima!!....XD...

♥ Thanks for reading..luv yaa ♥