Imam Muda Taufek

sape tu??...HHA...tak kan tak kenal kut...ish2...kasihan...=P...kalau nak tau lebih banyak...sila lah cari kat google ye...hoh0....bez tau tadi...ustaz taufek datang sekolah kteorg...mase dia tengah ceramah tu suke sangat buat lawak...HHA...XD...hmm...hari nie laksamane ade buat maulud...so jemput lah ustaz taufek dari KL...=)..

hmm...sekarang nie aku nak cerita pasal hari nie...bez ade...tak bez pun ade...HHA...hmm..pagi2 tadi..sampai sekolah jewk...dah nampak si kembar tu...peh!!....sabar jewk la aku...huhu...sorang biru..sorang merah....senang nak cam....HHA...

and today..paling banyak aku nampak muke dia...=='....walaupun aku tak suke...tetapi aku mesti suke...HHA...ayat entah ape2...=P...dah lah asyik terpandang2...=P...budush kau...kalau budak rambut..tak pe la jugak...nie muke tak boleh blah kau..yang aku nampak...=P..hoh0...the bez part is...pagi2 dah nampak budak rambut...tak cukup dengan tu...dia senyum tau....=)....terpikat la shiall...HHA...=P...tak de la..mrepek jewk minah nie...HHA...

dia pakai baju kuning emas hari nie...=)...budak peranakan warne pink...XD...tapi kene la dengan dia..hoh0...hmm...ape lagi ek??..HHA...esok ade tusyen geo...pukul 7:45-11:00,,,,OMG....malas nye....=='...tapetape...demi mase depan...aku pegi....=P...

haih..=='..dah2....aku tak nak mrepek panjang hari nie..nak study for next week...=)...ok2.....bubbye guyz...XD
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥