p..u..i..h..h

=P...budush betul hari nie....=='...tak habis2 nampak muke dia..puihh...memang tak boleh blah...huhu..tadi kat sekolah bez gilee...coz tak belajar pun...just belajar BI n SV...tu pun skit....HHA....and then time tak de keje..aku..fatin..pikaa...and haikal maen susun2 water colour....=='....so childish....


biar laa....XD....dah boring gilee time tu...maen jewk laa ape yang ade...bla..bla..bla...rehat...huhu...i see his face...puihh...spoil mood aku jewk...=='...today..aku asyik2 nampak dia & dia...HHA...paham2 la yee....=P..sabarr jewk lah...huhu..


and then time sivik..bez la jugak...cikgu zainora cari pemenang for kad ucapan ape entah...huhu...

  • no 1..Ching Ann
  • no 2..Jasmine
  • no 3..Haikal
  • no 4..fatin


huhu...sebenar-benarnyekan....haikal punye paling unik...XD...siyez la...jasmine and fatin punye comel...huu...ching ann macam cikai....dia dapat no 1 coz kteorg vote dia...huhu...bukan sebab dia punye kad unik...sebab dia amatlah comel...HHA...


gedik sudah...=P...betul la...hampir semua daq perempuan kelas aku minat dia...huhu..yang malangnye...dia dah ade GF....comel lak tu..HHA....ok laa...comel + comel....=)...dia nie kadang2 jahat taw...HHA....tadi dia letak kilat2 at my hand...=P...


ape seyh dia tu...mentang2 lah esok APRIL FOOL....=P...huhu....pade semua orang2 islam....anda sama sekali dilarang menyambut april fool...huhu....confirm esok...masing2 balik muke bertepung...=).....macam bez...huhu...tapi kte tak boleh sambut yee....XD...


ok2...dah banyak aku membebel...huhu...dah la....out dulu...nak siapkan homework yang berlambak tu...=='...


♥ Thanks for reading..luv yaa ♥