..April Fool..

=="..huhu..aku tak sambut ok...jangan salah paham....XD..tapi tajuk nie ade kene mengene dengan hidup aku...HHA...hmm...nanti aku cerite...first of all...tadi kat sekolah..memang macam shiall...HHA...=P...siyezla...pagi2 dah nampak dia...=='...

thanks for spoilong my mood...=P....budush jewk...and then time yasin ustaz citer pasal april fool nie...=='...memang mengingatkan aku betul..huuu....memang FOOL betul....1.4.10....=P...malas nak citer lagi...so kalau nak tau...just klik nie....=)...huhu...memang aku diperbodohkan...=='....geram shial.....single konon...padahal dah couple dengan budak tu dulu...puihh...=P..

bla.bla..bla..dah balik....HHA....=P...sorry for skipping...XD...mase tengah tunggu papa aku sampai...aku ajar farah...aisyah...n fiqa buat love pakai kertas....=)....sebenarnye kan...senang sangat...huhu..dulu aku tengok punye lah susah...XD...thanks to annisa coz ajar aku nie...huhu...=)...

hmm...ok la..sampai sini jewk aku merepek..=P...kejap lagi nak balik kampung...=P...puihh....hate that so much...=='....ok2..bubbye....XD...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥