when i see you . . .

=)..hye guyz...huhu..tajuk weird sikit...HHA...=P...asyik2 nampak muke dia...puihh...=P..hmm tadi balik pukul 3 lebih...nasib baek tak sampai kul 6...=='...penat taww....hari nie..for the first time farah & afiqa ponteng...XD...yeah!!....

dah jahat dah korang...hehe...=P...sebenar-benar-benarnye..=P..malaassss...nak pergi...dah lah tak bawa bahan...puihh...XD..

time KH kteorg buat kerja kayu...tapi tak siap2 punn...farah jewk dah siap...=)...dasyat gilee...=='...huh..bla..bla..bla...time sejarah tak belajar sangat...cikgu just suruh buat nota...mase yang lebih2 tu kite selesaikan kes...=='...kes farah & daq2 cine..

ish2...tak habis2 nak gaduh...masalah dia kecik jewk....puihh...=P..yang pastinye diaorang yang salah...=)...so case close...XD...HHA...malas nak citer panjang2...and then tadi jugak dapat markah KH...yang sedih nye ade lah...haikal dapat atasi aku...cehh....XD...

geram seyh..HHA....aku and die kurang satu markah jewk ok...markah keseluruhan aku 573...dia 574...tak jauh punn kan??...=P........recess time...=="...taksuke...puihh...HHA...i see his face...=='...errr...sabar jewk lah...puihh...muke memang tak boleh blah shial...=P...

=='...budush kaw...HHA...and then time balik..ok lah dont see anyone...huhu...bla..bla..bla...terrrnampak lah sorang makhluk tuhan nie lah...aku terpandang dia...pastu aku pandang tempat laen...buat ape nak menatap muke dia...HHA...

pastu farah cakap lah dia pandang aku macam tak puas hati....=P..ape seyh...aku tak de masalah dengan kaw k...tak paya nak mengedik...puihh...=P..errr...=='...memang betul la pepatah nie..

dont judge book by its cover

=)...aku sokong pepatah nie...huhu...tengok muke jewk baek...tapi =='...puihh...=P..HHA...dia pakai seluar fit...peh!!...HHA...aku pun suke gak pakai seluar fit...tapi tak de lah sampai nak pakai kat sekolah...=='....sakit mate aku tengok....HHA...

next time taknak tengok seluar dia...=)...janji pade diri sendiri k...hoh0....XD...ok2...chaw dulu...huhu...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥