jelajah ke KFC...

=)..yeah!!..bez sangat hari nie..and thanks fiqa coz belanje kteorg makan chicken...HHA....huhu...meyh sini aku story from A-Z....XD.....

dalam pukul 1:40...kteorg bertolak dari rumah...thanks to mama coz anta kan....heee...=P..samapi jewk kat KFC...terus masuk and order food...huhu...aku and aisyah naik atas dulu,...HHA...dasar pemalas nak bawa makanan...=P...sekali-sekale malas...ape salah nye...kan??...

and then...chicken dah sampai....ape lagi....HHA....melantak lah.....huhu...sambil makan2 tu....ade lah jugak amik pix sikit2....huhu...bak kate orang putehh.....while swimming, drink water...HHA...ade ke??..o.0..dalam KFC tu....aku nampak ramai budak laksamane..huhu...yang aku kenal khairi..anak madam...and sorang lagi...aku tak tahu name dia sape...but aku kenal dia...HHA....budak syahbandar...=P..

dalam pukul 3 kut..kteorg keluar KFC..and then pergi gedung...mase nak cross jalan tu...afiqa tanye.." gedung dekat mane??..."..aku, farah and aisyah..ketawe cam hapee....HHA....=P...lawak betul....dah sah2 kte nak pergi gedung....

dalam gedung tu...kteorg jalan lah...afiqa ade 1habit dia...huhu..pantang nampak bende pink...mesti dia nak tengok or beli....hoh0....we call her afiqa pink..or..pinky...HHA....then kteorg naek atas beli buku....=)...kteorg budak baek taw....bukan macam budak2 laen....lepak jewk tahu...HHA...tak de la...JK...

lepas jewk beli2 barang...kteorg pusing la tingkat 3 tu kut....huhu....ade banyak kedai tudung and baju kurung...HHA..and then ade la akak or mak cik tu cakap dekat aisyah & fiqa..." akak beli kak..."...aisyah just senyum...fiqa wat tak tahu...HHA...aku & farah ketawe2 kat belakang....HHA..

ape seyh...aisyah yang kecik tu pun panggil akak...pe lagi aku yang tunjang nie...HHA...=P..macam lah aku tinggi sangat...=P...mrepek sudah...bla..bla..bla...kteorg keluar gedung....kteorg sebenarnye nak pergi taman...but jauh lah...so tercegat jewk lah dekat tengah2 jalan....huhu..menempah maut betul....=="...

then ade lah satu kete nie...dia cakap.." pewiit.."....shial jewk...=='...farah cakap budak tu terpikat dengan rambut karat aku...HHA...so funny...=P...ape seyh...pas membebel dekat tengah jalan tu...kteorg decided nak balik rumah and lepak kat rumah afiqa....=)...

..sampai jewk kat saujana...kte jalan kaki pergi rumah afiqa..dah lah lalu tepi kedai warisan...=='...ade lah budak2 or mamat2 yang ngek kut,...HHA....asyik pandang kteorg jewk...sambil2 tu...dia sempat lagi cakap.." hye awak.."....kteorg buat bodoh jewk...

HHA..padan muke...huhu....aku kenal sorang jewk....name dia amy a.k.a suhaimi....huhu...dari aku darjah 4 sampai aku form 3...tak ubah2....tinggi same...muke same...HHA...=='...weird...setelah penat kaki berjalan ke rumah fiqa...kte punn lepak lahh....hehe..=P...

pastu masuk lah bilik afiqa yang PINKish tu....huhu...memang pink pun....semua barang dia pink....=)...wa lau wey.....HHA...memang gile pink punye budak...hoh0...kalau perempuan dah berkumpul...duduk setempat...buat ape??...HHA...borak2....gossip2....=P...ape seyh...haha....memang kteorg borak but no gossip...kteorg bukan gossip girl...

hmm...tu jewk lah kut....penat tangan aku menaip...HHA...sekarang nie nak pergi blog-jogging...=P...
bubbye...=P..
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥