?..?..?

=='...no need kut title....huhu...tadi kat skola as usual lah..belajar3....=P...mase KH kteorg buat kerja kayu...bayangkan lah aku potong kayu yang keras tu...HHA....tak punn...XD...aku suruh zainab & farah buar kan...hehe..pemalas betul...=P...tak lah...coz aku tak kuat...kalau aku buat....ade jugak yang putus jari...=='..


and tadi jugak..dapat kertas SJ....=)...ok lah..aku dapat 68....huhu...susah la jugak....but fatin dapat A....=)...dasyat gilee....haha...mase sejarah...cikgu tak de...hmm....bulan nie cikgu tak masuk kelas pun...=P...siyezly la...aku rase dah lame tak belajar sejarah...


ape lagi...kalau kelas tak de cikgu...budak2nye bising...HHA...and boyfren2 dak cine tu datang...tanpa diundang....=P...budush jewk diaorang....ape seyh...meluat aku tengok...=P...tadi perkare yang lawak lah jugak....HHA...farah + zainab cabut kasut asil..and then campak ke bawah...dari tingkat 3 ke bawah...HHA....dah lah time tu cikgu sulor kat bawah....=='....nasib dia tak nampak...=)..


lepas rehat...ade program pulak...=='....tapi tapetape....aku dengar jewk...dah lah duduk belakang sekali bahagian lelaki....huhu....coz bahagian perempuan punye dah penuh..=P..and cikgu sulor cakap calon2 PMR tahun nie lebih baek dari last year....^__^...bangge2....huhuh...and SPM baek + bagus + dasyat...HHA...congrats yaa akak2 & abang2 form 5 last year....hoh0...aku pun bangge gak...=P..


farah & afiqa cikgu calonkan as calon 8A....aisyah 5A.....=)...wah!!...dasyat lah korang....aku malu dengan korang coz korang semua pandai2....=)...bangge pun ade jugak coz ade kawan macam korang...hehe....=)...


bla..bla..bla..mase pun berlalu...huhu...and then hari nie koko sukan & permainan...=='...kenape lah tak kelab??...bukan sebab aku nak menatap muke tak boleh blah dia...=='...macam shial....HHA...ape seyh...aku kelab penerbangan dari form 1 ok....XD...mrepek jewk minah nie..


so hari nie aku terrrrpakse pergi bola lisut a.k.a bola s***t....HHA...sape nye idea lah nie...haih...=P...tapi kejap jewk...sampai 3.30...pastu aku lepak kat budak2 bola jaring....sebenarnye bez maen bola jaring....aku pernah try..tapi =P....HHA....leceh!!...huhu....and kepale aku almost kene bola....huhu...nasib baek aku nie cekap..kalau lembab....=='...haha...


hmm....tu jewk la kut for today....=)....start from hari nie...aku nak lupekan budak rambut & budak peranakan...=P....gi mampus lah korang....muak aku tengok lah..paling geram at budak rambut...macam shial....HHA...kan dah kene...=P...
♥ Thanks for reading..luv yaa ♥